Клієнти знову скаржаться. ПриватБанк в черговий раз опинився в центрі скандалу, не виправдавши довіру своїх клієнтів. Останні скаржаться, що банк необгрунтовано без попередження знижує кредитні ліміти. І це в той час, коли після карантину багато громадян залишилися без роботи, або втратили колишні доходи. Так, чоловік, який є постійним клієнтом ПриватБанку добрий десяток років, у відгуках на сайті Мінфін розповів, що йому ні з того ні з сього урізали кредитний ліміт. Чоловік помітив, що завжди вчасно погашав всі платежі, і не розуміє, чому з ним так вчинили.
Інший клієнт ПриватБанку на тому ж сайті поскаржився, що на його картці теж знизили кредитний ліміт, залишивши на рахунку мінус. Коли він спробував дізнатися причину такого рішення фінустанови, жоден з операторів не зміг її толком пояснити. “І це при тому що відкритий рахунок з оборотом понад мільйон в рік. Що ви собі думаєте при такому ставленні, я не довго буду вашим клієнтом!”, – зазначив незадоволений клієнт.
Але це не поодинокі випадки. За останній час банк знизив кредитні ліміти дуже багатьом клієнтам. Схожа історія трапилася з іншим громадянином, який користується послугами ПриватБанку близько восьми років. Він також був слухняним платником і ніколи не порушував правила щодо погашення кредиту.
У банку на всі претензії відповідають як під копірку. У фінустанові повідомляють, що кредитний ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально і розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів. Крім того, стверджують, що активне користування продуктами банку може позитивно вплинути на суму ліміту в майбутньому.
Leave a Comment