Після тривалого карантину і обмежень пересування багатьох громадян під час епідемії коронавирусной інфекції в Україні клієнти українських банків незабаром зможуть отримати доступ до багатьох банківських послуг в дистанційному форматі. Це пов’язано з рішенням уряду і Незалежної асоціації банків України перевести фінансові установи в цифровий сектор. Сьогодні безліч послуг, які надають українські банки своїм клієнтам, можна отримати тільки під час особистої присутності у відділеннях. Наприклад, це можуть бути висновок різних договорів або ж надання копій документів. Але в зв’язку з курсом на цифровизацию, якого зараз дотримуються в Міністерстві цифровий трансформації, робота українських банків буде переведена в віддалений формат.
Таким чином українці отримають доступ до популярних банківських послуг без необхідності відвідувати відділення банків особисто. Це пов’язано з планованим урядом України дозволом надати доступ фінансовим установам до державних реєстрів, в рамках якого всі необхідні документи банки зможуть отримувати без безпосередньої присутності клієнта.
Така ініціатива Кабінету міністрів України припала до смаку багатьом банкам, серед яких монобанк і ПриватБанк. Тому саме ці банки незабаром можуть перейти на новий формат роботи, що забезпечує прозорість, чесність і якість роботи з клієнтами. Крім того, цифровизация роботи банків дозволить прибрати “нечисту” конкуренцію між фінустановами і розширить спектр клієнтів різних банків в малих населених пунктах, де зазвичай надаються послуги тільки одне банку.
Leave a Comment