Абонентів Київстару, Vodafone і lifecell попередили: потрібно застрахуватися

Абонентам підготували нововведення. Туристична сфера сильно постраждала на тлі пандемії коронавируса. Однак тепер у багатьох країнах ця галузь починає поступово відновлюватися. Так, стало відомо, що мобільні оператори вирішили надати абонентам нові корисні послуги для подорожей. Як передає новинний портал УБР, ситуацію прокоментував Сергій Коптік, директор департаменту мобільних фінансових сервісів мобільного оператора «Київстар». За його словами, ця компанія має фінансовий сервіс «Смарт Гроші». У перелік послуг входить і можливість сплатити страховий поліс за допомогою засобів з мобільного рахунку абонента.

Сергій Коптік підкреслив, що подібними послугами користувалися майже мільйон абонентів на квартальній основі. В даному напрямку фахівці відзначають позитивну динаміку. Також директор департаменту мобільних фінансових сервісів «Київстар» підкреслив, що оператор має договору з чималою кількістю страхових компаній. У більшості випадків робота йде без комісій. До слова, з новим сервісним партнером «Укрфінсервіс» оператор «Київстар» домовився про приємне бонус для абонентів. При оплаті за допомогою «Смарт Гроші» буде кешбек в розмірі 15 відсотків на мобільний рахунок.

Компанія «Vodafone» також не відстає і ще в 2018 році відкрила сервіс «SmartTravel» в партнерстві зі страховою компанією «ARX». При цьому у користувачів була можливість безкоштовно активувати послугу перед виїздом за кордон. Прямо на електронну пошту користувач отримував свій страховий поліс. У прес-службі компанії «Vodafone» відзначили, що в період до пандемії ця послуга користувалася великим попитом. Зараз на тлі карантину в світі відбуваються зміни. З цієї причини представники мобільного оператора вирішили тимчасово призупинити послугу і приготуватися до перезапуску туристичного страхування.

Мобільний оператор «LifeCell» спільно з компанією Universalna 6 серпня так само запустив функцію страхування для туристів. Страховий поліс можна замовити прямо за допомогою мобільного телефону. Цікаво, що зробити це можна навіть будучи за кордоном, правда, не більше одного дня. Відзначається, що зараз на першому місці страхування на випадок зараження коронавірусів. В такому випадку страховка покриває такі послуги на суму приблизно в розмірі 5 тисяч євро: діагностика, лікування, репатріація, медична евакуація. Загальна сума страховки – 30 тисяч євро.

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.