Кошти клієнтів на картах Payoneer будуть розморожені з 30 червня

Минулого тижня власники карт Payoneer зіткнулися з проблемою – вони втратили доступ до своїх грошей і не могли вивести їх. Причиною тому стали фінансові махінації керівництва компанії Wirecard, яка і є фактичним емітентом карт.

Як виявилося, топ-менеджмент німецької компанії Wirecard навмисне проводило махінації з рахунками, щоб підвищити її капіталізацію і зробити більш привабливою для інвесторів. Це розкрилося під час проведення аудиту. В результаті приблизно чверть балансу компанії виявилася фіктивною – близько € 1,9 млрд. Wirecard ініціювала процедуру банкрутства. Після цього скандалу Payoneer запевняла, що з рахунками клієнтів все буде в порядку, і ніяких проблем не передбачається. Але 26 червня все пішло не так.

Британський регулятор Financial Conduct Authority (FCA) заморозив діяльність підрозділу Wirecard Card Solutions, що працює на території Великобританії і обслуговуючого карти, в тому числі для Payoneer. Заморозити операції даного підрозділу регулятор вирішив до завершення перевірок і слідства, щоб захистити кошти клієнтів. А самі клієнти при цьому втратили доступ до грошей, які зберігалися на рахунках Wirecard Card Solutions. Причому це стосується не тільки власників карт Payoneer, а й інших підприємств.

Незважаючи на всі ці проблеми, керівництво Payoneer заявило про намір повернути всі кошти своїм клієнтам, не чекаючи закінчення розглядів з Wirecard. Про це заявив в листі глава компанії Payoneer Скотт Галіт. Однак в цьому листі він не назвав якихось термінів і механізмів повернення грошей користувачам.

І на початку тижня ситуація зрушила з мертвої точки. Регулятор FCA переглянув своє рішення і заявив, що з 30 червня засоби на картах Wirecard знову повинні бути доступні для користувачів. За даними Payoneer, знову використовувати карти можна буде протягом 24 годин. Користувачі зможуть витрачати гроші онлайн або знімати готівку через банкомати. Можливість виводити гроші з карток Payoneer на банківські рахунки з’явиться трохи пізніше – з 6 липня 2020 року. Така затримка пов’язана з тим, що компанія працює з Wirecard і MasterCard над зняттям деяких технічних обмежень. З 6 липня клієнти зможуть користуватися функціями Make a Payment і Manage Currencies.

Додатково в Payoneer вживають заходів, спрямовані на поліпшення ситуації з роботою карт. Так, всі майбутні платежі будуть надходити на поточний баланс Payoneer, а не на карту. Крім того, незабаром компанія запропонує користувачам нового емітента банківських карт.

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.