Connect with us

MOBILZONE

TikTok розкрила деякі секрети і слабкі місця системи рекомендації контенту

Опубліковано

TikTok розкрила деякі секрети і слабкі місця системи рекомендації контенту

TikTok – одна з найпопулярніших в світі (особливо серед підлітків) соціальних платформ. Центральний елемент соцмережі – стрічка рекомендацій для користувачів. За аналогією з популярними соціальними сервісами та додатками на зразок Facebook, Twitter і Instagram в TikTok за підбір потенційно цікавого контенту відповідають спеціальні алгоритми. І ось зараз розробники розповіли деякі подробиці про те, як влаштована ця система.

Система рекомендацій TikTok своїм пристроєм багато в чому схожа на систему YouTube, яка відслідковує поведінкові особливості і дії користувача.

Отже, на формування стрічки в TikTok впливають такі ключові фактори:

  • Вирішення проблеми – лайки, репости, підписки, коментарі, створювані відео, а також ролики, відмічені як нецікаві
  • Різні дані з відео – назви, звуки, хештеги і ефекти
  • Налаштування пристрою і профілю. Наприклад, настройки мови, геолокації і тип пристрою.

У той же час розробники уточнюють, що налаштування пристрою і облікового запису отримують меншу вагу в системі рекомендацій в порівнянні з іншими точками даних і метриками.

Систему рекомендацій TikTok вважають однією з кращої. Власне, успіх TikTok і його вибухове зростання визначила саме ця система рекомендацій, яка дуже добре підлаштовується під інтереси користувача, підбираючи відповідний контент. Але є у хвалену «тіктоковской» системи рекомендацій і недоліки, про які розробник прямо говорить в недавніх одкровеннях.

«Одна з проблем, пов’язаних з механізмами рекомендацій, полягає в тому, що вони можуть ненавмисно обмежити ваш досвід – те, що іноді називають« міхуром фільтрів », – йдеться в повідомленні. «Введення оптимізацій для персоналізації і [підбору] релевантного контенту пов’язане з ризиком відображення все більш однотипного контенту. Ми серйозно ставимося до цієї проблеми, оскільки підтримуємо нашу систему рекомендацій ».

Тобто, якщо користувач не направив алгоритми в потрібну сторону, то може не отримати контенту по тій або іншій потенційно цікавої теми або події.

У своєму пості TikTok піднімає проблему «міхура фільтрів» як один з головних викликів. Мета в тому, щоб покінчити з повторюваним одноманітним контентом і показувати більше різних відео. Окремо в компанії виділяють вкладку «Для вас», відзначаючи, що там «зазвичай не показують два відео поспіль, знятих з однаковим звуком або одним і тим же творцем». У той же час оглядач The Verge стверджує, що на практиці все працює не так добре, як на словах. Йому попалося три або чотири відео поспіль, що використовують одну і ту ж популярну пісню для популярного тренда в додатку.

Ще одна проблема, якої розробники активно займаються, це різного роду потенційно небезпечний контент, здатний надати руйнівний вплив на певні категорії глядачів, наприклад, на дітей. Це та ж проблема, з якою YouTube зі змінним успіхом бореться вже дуже давно. Загалом, є над чим працювати.

На офіційному сайті компанії за посиланням нижче є більш докладні рекомендації, як краще налаштувати свою стрічку, щоб отримувати саме те, що потрібно (спочатку стрічка користувача формується на основі зазначених при реєстрації категорій, наприклад, «Домашні тварини» або «Подорожі»). І в цілому радує, що компанія розкриває одну зі своїх конкурентних переваг. Як уже було відзначено вище, TikTok – одна з найпопулярніших в світі соцмереж. У той же час вона є самою трендової і швидкозростаючою.

Facebook Comments

MOBILZONE

Київстар запроваджує нові круті тарифи: деталі

Опубліковано

Київстар запроваджує нові круті тарифи: деталі

Мобільний оператор Київстар запроваджує нову послугу для своїх абонентів – пакет міжнародних дзвінків на 300 хвилин, який дає змогу телефонувати у 31 країну світу. Про це повідомляється на офіційному сайті компанії.

Що входить у новий пакет?

Починаючи з 30 травня 2025 року, абоненти контрактної та передплаченої форми обслуговування можуть підключити послугу «300 хвилин на номери Європи». Вартість — 200 грн на 4 тижні.

Список країн, на які діє пакет:

  • Австрія
  • Бельгія
  • Болгарія
  • Велика Британія
  • Греція
  • Данія
  • Естонія
  • Ізраїль
  • Ірландія
  • Ісландія
  • Іспанія
  • Італія
  • Латвія
  • Литва
  • Ліхтенштейн
  • Люксембург
  • Мальта
  • Молдова
  • Німеччина
  • Норвегія
  • Польща
  • Португалія
  • Румунія
  • Словаччина
  • Угорщина
  • Фінляндія
  • Франція
  • Хорватія
  • Чехія
  • Швейцарія
  • Швеція

Як підключити послугу?

Оберіть один із способів:

  • через застосунок «Мій Київстар»;
  • зателефонувавши на номер 222;
  • надіславши USSD-запит *129*3#.

Для активації послуги необхідно мати на рахунку не менше 200 грн.

Як користуватися пакетом?

  • Термін дії – 4 тижні;
  • Хвилини використовуються для дзвінків на мобільні та стаціонарні номери зазначених країн;
  • Невикористані хвилини анулюються після закінчення терміну дії;
  • Для повторного замовлення пакета спочатку потрібно його відключити, а потім підключити заново;
  • Перевірити залишок хвилин: *129# або в застосунку «Мій Київстар».

Як відключити послугу?

  • у застосунку «Мій Київстар»;
  • за номером 222;
  • або за допомогою команди *129*0#.

Після відключення залишок хвилин анулюється автоматично.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

У «Резерв+» з’явилися нові сервіси: що змінилося

Опубліковано

У «Резерв+» з’явилися нові сервіси: що змінилося

У мобільному застосунку “Резерв+” з’явилися два нові послуги.

Про це повідомила заступниця міністра оборони з питань цифровізації Катерина Черногоренко.

Згідно з її слів, тепер додаток буде мати два нових сервіси, а саме:

  • відображення інформації про інвалідність,
  • збереження попередньої версії військово-облікового документа під час оновлення.

Таким чином, тепер в електронному військовому документі буде видно групу та причину інвалідності. Крім того, при оновленні старого військового документи, тобто, людина знову пройшла ВЛК, стара версія висновку також залишатиметься в застосунку, а не зникатиме, як це було раніше.

Також у разі великого навантаження на документ у застосунку з’являтиметься стрічка з орієнтовним часом оновлення.

«Ці сервіси створюють єдину цифрову екосистему для військовозобов’язаних, яка дозволяє отримувати потрібну інформацію без черг і затримок. Ми поступово впроваджуємо функції, які допоможуть користувачам стежити за актуальним статусом їхнього військового обліку», – зазначила Черногоренко.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

ПриватБанк офіційно вводить жорсткі обмеження для клієнтів на перекази коштів: деталі

Опубліковано

ПриватБанк офіційно вводить жорсткі обмеження для клієнтів на перекази коштів: деталі

44 банки та дві небанківські установи підписали Меморандум, де з 1 червня вводяться нові обмеження на перекази між фізичними особами.

В ПриватБанку, який є також учасником цього Меморандуму, повідомили, що з 1 червня нові ліміти вступають в силу.

Отже, з 1 червня, фізичні особи, які мають високий або середній рівень довіри від банку, будуть мати ліміти на перекази та отримання коштів не більше ніж 100 000 гривень на місяць у межах P2P-переказів (тобто «людина–людині»), це стосується і:

  • переказів за номером картки;
  • перекази за реквізитами IBAN;
  • P2P-інструменти інших платіжних сервісів.

А якщо в клієнта низький рівень довіри, тоді обмеження становить до 50 тисяч гривень.

В банку зазначили, що ці заходи спрямовані на підвищення прозорості платіжного ринку та запобігання зловживанням і зокрема відмиванню коштів.

Також за даними ПриватБанку, нові ліміти торкнуться менше ніж 1,5% клієнтів, оскільки більшість користувачів не перевищують встановлений обсяг переказів.

Слід зазначити, що обмеження не торкнуться наступних клієнтів ПриватБанку:

  • переказів між власними рахунками в ПриватБанку;
  • переказів, що перевищують ліміт, але мають підтверджені джерела доходу(зарплатами, пенсіями, соцвиплатами тощо);
  • транзакцій волонтерів і гуманітарних ініціатив, які часто перевищують стандартні ліміти.

В ПриватБанку також розповіли, як можна підвищити ліміт:

  • подати запит у Приват24;
  • завантажити документи про доходи через цифрові сервіси;
  • звернутися у відділення банку або онлайн-чат на сайті;
  • зателефонувати на номер 3700.

Банк застосовує автоматизовані алгоритми для обробки запитів без необхідності особистої присутності клієнта.

Запровадження обмежень розглядається не як заборона, а як крок до впорядкування фінансових операцій і дотримання сучасних стандартів прозорості – підсумували в ПриватБанку.

Facebook Comments
Читати далі
Advertisement
Київстар запроваджує нові круті тарифи: деталі
MOBILZONE7 години тому

Київстар запроваджує нові круті тарифи: деталі

У «Резерв+» з’явилися нові сервіси: що змінилося
MOBILZONE11 години тому

У «Резерв+» з’явилися нові сервіси: що змінилося

ПриватБанк офіційно вводить жорсткі обмеження для клієнтів на перекази коштів: деталі
MOBILZONE13 години тому

ПриватБанк офіційно вводить жорсткі обмеження для клієнтів на перекази коштів: деталі

З червня «Нова пошта» запроваджує нові обмеження для фізичних осіб. Як повідомляє видання 7eminar, зміни стосуються використання сервісу NovaPay.
MOBILZONE14 години тому

«Нова пошта» вводить нові обмеження на отримання коштів з 1 червня

Мобілізація жінок в Україні з 1 червня 2025: кого стосується військовий облік і хто не виїде за кордон
MOBILZONE15 години тому

Мобілізація жінок в Україні з 1 червня 2025: кого стосується військовий облік і хто не виїде за кордон

Lifecell запустив вигідний тариф для пенсіонерів за 100 гривень: що в нього входить
MOBILZONE17 години тому

Lifecell запустив вигідний тариф для пенсіонерів за 100 гривень: що в нього входить

Повне перезавантаження ТЦК, щоб вернути довіру людей: що саме зміниться
MOBILZONE18 години тому

Повне перезавантаження ТЦК, щоб вернути довіру людей: що саме зміниться

Для ТЦК розробили правила поведінки під час мобілізації: 50 сторінок
MOBILZONE1 день тому

Для ТЦК розробили правила поведінки під час мобілізації: 50 сторінок

Windows 10 зникає: що робити з комп’ютерами, які не підтримують нові системи
MOBILZONE1 день тому

Windows 10 зникає: що робити з комп’ютерами, які не підтримують нові системи

Які зміни чекають на українців з 1 червня: що потрібно знати
MOBILZONE1 день тому

Які зміни чекають на українців з 1 червня: що потрібно знати

В тренді

© 2018-2020 TehnoFan.com Всі права захищені Всі права на матеріали, які містить цей сайт, належать редакції і охороняються відповідно до законодавства України. Використання матеріалів, опублікованих на сайті допускається тільки за умови прямого гіперпосилання на сторінку, з якої матеріал запозичений. Гіперпосилання має розміщуватися безпосередньо в тексті, якому використанні матеріалів і сайту, до або після цитованого блоку.