Минуло менше доби з того самого моменту, як відбувся офіційний анонс флагманського смартфона Xiaomi Mi 10, оснащеного за останнім словом техніки. Цей апарат доступний в Pro-версії, яка отримала більш просунуту фотокамеру, підтримку підвищеній швидкості зарядки, збільшений об’єм оперативної пам’яті і ще кілька значних переваг, які роблять цей апарат більш привабливим, ніж звичайна класична модуль. Втім, досі не вщухає не найприємніша галас в інтернеті, яка виникла через вартість цього мобільного пристрою. справа в тому, що компанія-виробник оцінила старшу найдорожчу модель в цілих $ 860, що, як вважають користувачі, вкрай багато за китайський флагман.
Популярна в українському інтернеті фраза «топ за свої гроші», як на форумах і в соцмережах характеризують смартфони Xiaomi, більш не є актуальною жодним чином. Користувачі впевнені в тому, що даний виробник електроніки, досягнувши світового успіху, вирішив почати заробляти гроші на свій бренд, тобто продавати продукцію не з мінімальною націнкою до собівартості, а вже по навмисно завищеною ціною. Деякі вважають, що якщо просунута модель Xiaomi Mi 10 Pro в версії з 12 ГБ ОЗУ і 512 ГБ ПЗУ вийде в Україні, то коштувати вона буде вже не 1000 доларів, а всі 1200 доларів або навіть дорожче, що поставить її в один ряд з продукцією інших більш відомих виробників, тому що її в недалекому майбутньому будуть реалізувати за схожою вартості.
Флагман Xiaomi Mi 10 Pro, а саме цю модель варто розглядати, став найдорожчим телефоном топового рівня за всю історію Xiaomi, і це має відразу кілька причин. Справа в тому, що даний бренд, про що вже неодноразово говорило його керівництво, більше на захоче асоціюватися з компанією, яка випускає дешеві смартфони за $ 100 або близько того. Саме тому ще в 2019 році бренд Redmi, який займається випуском недорогих телефонів, відокремили від основної компанії, щоб лінійка телефонів Mi початку позиціонуватися як щось дороге і преміальне. Вкрай висока ціна нового флагмана китайської корпорації є прямому тому доказом, і це лише початок, впевнені багато експертів.
З плином часу компанія Xiaomi проситиме за свої смартфони флагманського рівня все більше і більше грошей. Якщо раніше цей виробник, щоб запропонувати мінімальний цінник, міг економити на тих чи інших аспектах своєї продукції, то тепер він хоче вже на рівних конкурувати з іншими виробниками, роблячи все заради того, щоб його продукція була не просто не гірше з технічної точки зору, а навпаки краще. Саме тому собівартість телефонів при їх створенні більш зовсім ніяк не обмежується. Простіше кажучи, змінився головний пріоритет, тому що якщо ще недавно цей виробник намагався зробити свої гаджети якомога більш привабливими з точки зору ціни, то тепер він вже робить ставку тільки на їх функціональні можливості і технічне оснащення, тоді як розмір ціни відійшов для компанії на другий план.