Згідно з новим звітом Strategy Analytics, обсяги відвантажень розумних годинників за третій квартал 2019 року зросли на 42 відсотки у порівнянні з аналогічним періодом 2018 року і склали 14 млн пристроїв.
Найбільше пристроїв вдалося реалізувати Apple: компанія відвантажила 6,8 млн Apple Watch, зайнявши частку ринку 47,9%. У минулому році виробник відвантажив 4,5 млн годинників, зростання обсягів склав 51%.
На другому місці Samsung Electronics, яка в третьому кварталі поточного року відвантажила 1,9 млн розумних годинників проти 1,1 млн у минулому році. Частка виробника на ринку досягла 13,4%. Слідом йде Fitbit, про поглинання якої недавно оголосила Google. Компанія продала 1,6 млн розумних годинників серій Versa і Ionic.
Інші виробники, включаючи Huawei, Xiaomi (Amazfit), Garmin, зайняли частку в 27,5% з обсягом 3,9 млн носимих пристроїв.
Leave a Comment