Google оголосив про зміни в бренд Android, які почнуть впроваджуватися починаючи з релізу Android 10. Основні нововведення – логотип і відмова від десертних іменувань версій системи.
У компанії розповіли, що зіткнулися зі складнощами в сприйнятті назв-солодощів в ряді країн світу. Наприклад, зефір (Marshmallow) і пиріг (Pie) означає десерт не в кожному регіоні, а звуків L і R немає в японській мові, що викликало б проблеми при релізі наступних версій Android.
Тому відтепер черговий випуск Android позначається номером. Наступна версія буде називатися Android 10: в її логотипі буква Q складається з цифр 1 і 0.
Новий бренд Android означає для Google інновації та відкритість. Тепер в логотипі використовується чорний фон, так як зі слабким зором користувачам було важко розгледіти зелені іконки на білій підкладці. Шрифт з написом Android став гострішим і чіткішим, а іконка робота змінила забарвлення на темніший зелений, а також трохи змінила розташування антен і очей.
Google презентувала нову фірмову палітру з широким асортименту квітів. Компанія протестувала відтінки разом з виробниками на поєднання з іншими кольорами.
Реліз Android 10 повинен відбутися в поточному кварталі, швидше за все, в кінці серпня-початку вересня.
Leave a Comment