Всьому в світі рано чи пізно приходить кінець, особливо якщо це якісь комерційні проекти, спрямовані на отримання прибутку. Сьогодні, 4 серпня 2019 року, сталося те, чого ніхто не очікував. Так, зокрема, месенджер WhatsApp і фотосервіс Instagram припиняють своє існування, про що офіційно повідомила компанія Facebook, передають американські ЗМІ. Піти на такий крок вона вирішила з метою оптимізації свого бізнесу, а якщо бути точним, то для поліпшення репутації своєї фірми, яка представляє з себе найбільшу і відому в світі соціальну мережу.
Сервіси WhatsApp і Instagram були створені незалежними розробниками багато років тому, а потім компанія Facebook, на зорі їхньої популярності, набула таких за великі суми грошей. Великі інвестиції в їх розвиток привели до того, що в даний час вони є найбільш відомими і популярними в своєму класі. Як стало відомо від офіційного джерела, прийшов час для того, щоб зробити два цих сервісу повністю залежними від американської корпорації, в зв’язку з чим їх чекає повний ребрендинг.
Старі назви, які використовуються зараз, більше ніколи не будуть використовуватися. Компанія збирається додати своє ім’я до назв WhatsApp і Instagram, до чого слід бути готовим усім користувачам. Крім того, користувачам доведеться миритися зі згадуванням приналежності до Facebook в інтерфейсі, а такого навряд чи хтось буде радий. Втім, американська корпорація переконана в тому, що подібним чином вона зможе підвищити свою популярність, а значить і прибуток її відчутно зросте. Навряд чи хтось зараз не знає, що дані сервіси є частиною Facebook, тому такий крок здається досить дивним.
Коли саме трапиться такий глобальний ребрендинг – невідомо, тому що розробники нічого не повідомляють з цього приводу. Швидше за все, такий проведуть вже в першій половині 2020 року, коли Facebook, WhatsApp і Instagram отримають єдину платформу для обміну повідомленнями. Як до подібних нововведень поставляться користувачі – покаже час, але багато подібними змінами, швидше за все, залишаться незадоволені, адже найбільша в світі соцмережа – це оплот «зливу» особистих даних користувачів, величезної кількості реклами і повільної нестабільної роботи зі складним заплутаним інтерфейсом.
Leave a Comment