Компанія Xiaomi завжди намагалася продавати свою продукцію за максимально низькими цінами, а для цього вона продає її чи не за собівартістю, але тільки в Китаї. Коли мова заходить про інші країни світу, то цінники можуть бути в півтора рази більше, тобто значно більше. Буквально на днях в глобальній мережі жителі Індії почали масово обурюватися тим, що запущений в продаж полуфлагман Redmi K20 коштує занадто дорого в порівнянні з китайським ринком, одночасно з цим вимагаючи знизити вартість цього мобільного пристрою. До слова, продають телефон за 22 000 індійських рупій, що становить 330 доларів.
Місцеві жителі вважали такий цінник занадто високим, тому вони почали «атакувати» облікові записи керівництва Xiaomi в соціальних мережах, щоб ті дали коментар з цього приводу, і це насправді сталося. Як повідомив глава Xiaomi India Ману Кумара Джейна, цінник на Redmi K20 є зовсім не завищеними, як багато хто чомусь думають. Він запевняє, що вартість цієї моделі більш ніж прийнятна для мобільного пристрою з такими вражаючими характеристиками і параметрами, а тим більше з чіпом NFC, який в неї вбудований. Також було відзначено, що всім користувачам цієї моделі не буде показуватися будь-яка реклама.
Це означає, що не буде настирливих банерів в прошивці, які відображаються не тільки в стандартних додатках, але ще і в налаштуваннях. Іншими словами, компанія Xiaomi не вважає вартість своїх смартфонів завищеною. Навпаки, на її думку, фірмова продукція коштує відчутно менше, ніж гаджети від конкурентів, тому цінники є максимально привабливими в усіх відношеннях. Хоч про це і не було сказано, але потрібно розуміти, що податкові ставки в усіх країнах світу сильно відрізняються, тому продавати Redmi K20 і інші телефони в Китаї і Індії по ідентичним цінами просто неможливо.
У вартість потрібно закладати не тільки податкові ставки різного виду, але ще витрати на транспортування, а разом з тим на маркетинг. Все це призводить до того, що смартфони Xiaomi в різних країнах світу, якщо говорити про офіційні магазинах, сильно відрізняються один від одного по частині вартості. Так, наприклад, при будь-якому розкладі продукція даного виробника коштує в Європі і України набагато більше, ніж в Китаї, але і це ще не все. Практично завжди фірмові гаджети виходять спочатку на китайському ринку, а тільки потім, через кілька тижнів або місяців, добираються до міжнародного. Така ситуація навряд чи зміниться в найближчому майбутньому.