Користувачі смартфонів можуть забути про проблеми, які їх найбільше турбують у роботі пристроїв. Huawei випускає пакет комплексних послуг, доступний для власників смартфонів компанії.
Huawei разом з IPSOS провела загальноєвропейське опитування клієнтів, щоб дізнатися про найбільш вразливі елементи мобільних пристроїв або проблеми, пов’язані з роботою смартфонів. Онлайн-дослідження проводилося в червні 2019 року серед споживачів віком 18-55 років у регіоні CEE & Nordics (Центральна та Східна Європа, Північні країни).
«Дослідження показує, що майже всі користувачі вважають пошкодження екрана однією з найвірогідніших проблем. Мобільний пристрій є для них цінним придбанням. Ми цінуємо наших клієнтів, тому запускаємо програму Huawei Cares. Цей пакет безкоштовних послуг і наші відзначені нагородами смартфони дозволять користувачам забути про проблеми з пристроями», — сказав Ван Янмін (Wang Yanmin), президент підрозділу Huawei Consumer Business Group у регіоні CEE & Nordics.
Програма Huawei Cares допоможе власникам нових смартфонів компанії забути про проблеми: пошкодження екрана, збої роботи акумулятора або зарядного порту та помилки ПЗ.
«Ніхто не застрахований від проблем, ми всі люди, — додав В. Янмін. — Ми плануємо допомогти власникам смартфонів Huawei вирішити їх. 63% споживачів дуже засмутяться, якщо втратять важливі дані. 63,23% із них занепокоєні ризиком розбити смартфон. Користувачі вважають, що виробники повинні підтримати їх у разі виникнення проблем із пристроями. Huawei погоджується з ними. Ми пишаємося тим, що є першим виробником смартфонів, який пропонує своїм клієнтам екстрапослуги. Сподіваємося, інші компанії наслідуватимуть наш приклад».
Респонденти занепокоєні втратою даних, що зберігаються на пристроях (63%), збоями роботи акумулятора (59,45%) або можливістю залити смартфон водою (55,78%). Користувачі погоджуються, що виробники мобільних пристроїв повинні вжити додаткових заходів і підтримати їх у разі проблем із технікою (87,50%). Також вони вважають, що вартість заміни пошкодженого скла зависока (91,80%).
Допомога у разі потреби
Програму буде запущено 10 липня. Усі користувачі нових смартфонів Huawei серії P30 (Huawei P30 Pro, Huawei P30, Huawei P30 lite), які будуть придбані з 10 липня до 31 липня, зможуть одноразово замінити пошкоджене скло (переднє та заднє) протягом 12 місяців після придбання.
Додатково в офіційному сервісному центрі кожного останнього тижня місяця з четверга до суботи проходитимуть «сервісні дні». Користувачі всіх пристроїв Huawei зможуть безкоштовно отримати послуги сервісного обслуговування та чистки пристроїв, а також отримати знижки на запчастини для пристроїв, що вже не на гарантії. Щоб отримати детальну інформацію, будь ласка, перейдіть за посиланням: тут.
Важливо, що всі ремонтні роботи в авторизованих сервісах Huawei будуть виконані з увімкненим спеціальним режимом (Repair mode). Саме тому користувачі можуть не турбуватися про конфіденційність інформації. Цей режим гарантує безпеку персональних даних, що зберігаються на пристроях, під час ремонту.
Уже 20 липня у Львові відкриється другий сервісний центр Huawei за адресою вул. Коперника, 30.
Цього дня на офіційній церемонії відкриття всі користувачі зможуть отримати додаткову інформацію про послуги центру, провести безкоштовну діагностику своїх пристроїв і придбати аксесуари до них. Усіх гостей нового центру чекають привітальні напої та розіграш гаджетів Huawei. Перший сервісний центр компанії знаходиться у Києві, за адресою вул. Русанівська набережна, 8.