Connect with us

MOBILZONE

Забудьте про проблеми зі смартфонами: Huawei запускає пакет безкоштовних послуг

Опубліковано

Користувачі смартфонів можуть забути про проблеми, які їх найбільше турбують у роботі пристроїв. Huawei випускає пакет комплексних послуг, доступний для власників смартфонів компанії.

Huawei разом з IPSOS провела загальноєвропейське опитування клієнтів, щоб дізнатися про найбільш вразливі елементи мобільних пристроїв або проблеми, пов’язані з роботою смартфонів. Онлайн-дослідження проводилося в червні 2019 року серед споживачів віком 18-55 років у регіоні CEE & Nordics (Центральна та Східна Європа, Північні країни).

«Дослідження показує, що майже всі користувачі вважають пошкодження екрана однією з найвірогідніших проблем. Мобільний пристрій є для них цінним придбанням. Ми цінуємо наших клієнтів, тому запускаємо програму Huawei Cares. Цей пакет безкоштовних послуг і наші відзначені нагородами смартфони дозволять користувачам забути про проблеми з пристроями», — сказав Ван Янмін (Wang Yanmin), президент підрозділу Huawei Consumer Business Group у регіоні CEE & Nordics.

Програма Huawei Cares допоможе власникам нових смартфонів компанії забути про проблеми: пошкодження екрана, збої роботи акумулятора або зарядного порту та помилки ПЗ.

«Ніхто не застрахований від проблем, ми всі люди, — додав В. Янмін. — Ми плануємо допомогти власникам смартфонів Huawei вирішити їх. 63% споживачів дуже засмутяться, якщо втратять важливі дані. 63,23% із них занепокоєні ризиком розбити смартфон. Користувачі вважають, що виробники повинні підтримати їх у разі виникнення проблем із пристроями. Huawei погоджується з ними. Ми пишаємося тим, що є першим виробником смартфонів, який пропонує своїм клієнтам екстрапослуги. Сподіваємося, інші компанії наслідуватимуть наш приклад».

Респонденти занепокоєні втратою даних, що зберігаються на пристроях (63%), збоями роботи акумулятора (59,45%) або можливістю залити смартфон водою (55,78%). Користувачі погоджуються, що виробники мобільних пристроїв повинні вжити додаткових заходів і підтримати їх у разі проблем із технікою (87,50%). Також вони вважають, що вартість заміни пошкодженого скла зависока (91,80%).

Допомога у разі потреби

Програму буде запущено 10 липня. Усі користувачі нових смартфонів Huawei серії P30 (Huawei P30 Pro, Huawei P30, Huawei P30 lite), які будуть придбані з 10 липня до 31 липня, зможуть одноразово замінити пошкоджене скло (переднє та заднє) протягом 12 місяців після придбання. 

Додатково в офіційному сервісному центрі кожного останнього тижня місяця з четверга до суботи проходитимуть «сервісні дні». Користувачі всіх пристроїв Huawei зможуть безкоштовно отримати послуги сервісного обслуговування та чистки пристроїв, а також отримати знижки на запчастини для пристроїв, що вже не на гарантії. Щоб отримати детальну інформацію, будь ласка, перейдіть за посиланням: тут.

Важливо, що всі ремонтні роботи в авторизованих сервісах Huawei будуть виконані з увімкненим спеціальним режимом (Repair mode). Саме тому користувачі можуть не турбуватися про конфіденційність інформації. Цей режим гарантує безпеку персональних даних, що зберігаються на пристроях, під час ремонту.

Уже 20 липня у Львові відкриється другий сервісний центр Huawei за адресою вул. Коперника, 30. 

Цього дня на офіційній церемонії відкриття всі користувачі зможуть отримати додаткову інформацію про послуги центру, провести безкоштовну діагностику своїх пристроїв і придбати аксесуари до них. Усіх гостей нового центру чекають привітальні напої та розіграш гаджетів Huawei. Перший сервісний центр компанії знаходиться у Києві, за адресою вул. Русанівська набережна, 8.

Facebook Comments

MOBILZONE

ТЦКашники збивають чоловіків машиною, а потім ловлять: відео

Опубліковано

TTSKashnyky zbyvayutʹ cholovikiv mashynoyu, a potim lovlyatʹ: video

У мережі з’явилося чергове відео грубого порушення прав людини під час мобілізації.

Отже, у Харкові було зафіксовано, як автомобіль, який імовірно пов’язаний із територіальним центром комплектування (ТЦК), збив велосипедиста. На відео видно, як транспортний засіб різко підрізає велосипедиста, що призводить до його падіння. Судячи з гальмівного шляху, автомобіль рухався на великій швидкості. Велосипедист швидко підвівся та злякавшись ситуації, почав тікати. Після цього з автомобіля вийшли чоловіки у військовій формі, які почали переслідування. Чим саме завершився інцидент, наразі невідомо.

Слід зазначити, що чим дальше іде війна, тим все важче іде поповнення армії. Про це свідчить кількість штрафів, які значно зросли. Наприклад, з початку 2025 року через протерміновані й несплачені штрафи від ТЦК в Україні відкрили 9658 проваджень. Це майже стільки ж, як за весь 2024 рік – 10 543 провадження.

Значна частина штрафів цього року виписана у Дніпропетровській області, а основна група оштрафованих – чоловіки віком 25-35 років. Водночас статистика свідчить, що громадяни не поспішають сплачувати ці штрафи: за минулий рік було закрито лише кожне друге провадження.

Також читайте:

Повістку можна не брати: названо 4 законні причини для відмови ТЦК – що потрібно знати.

Пістолет проти повістки: на Волині ухилянт тікав від ТЦК розмахуючи зброєю – відео.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

Нахабство в Харкові: співробітники ТЦК давили машиною чоловіка на велосипеді

Опубліковано

Нахабство в Харкові: співробітники ТЦК давили чоловіка на велосипеді

У Харкові трапилася резонансна подія: співробітники територіального центру комплектування (ТЦК) на автомобілях збили чоловіка, який рухався на велосипеді. Постраждалиому вдалося втекти.


Громадяни вимагають справедливого розслідування та притягнення винних до відповідальності. Попри те, що нещодавно було прийнято закон, який передбачає покарання для співробітників ТЦК за перевищення повноважень та незаконних дій, на практиці він поки що не працює. Випадки порушення прав людини з боку деяких представників ТЦК залишаються безкарними.

Правозахисники закликають владу не ігнорувати спокійно й забезпечити належне дотримання законів, щоб запобігти подібним випадкам у майбутньому.

Суспільство вимагає не лише розслідування конкретного злочину, а й системних змін у роботі ТЦК та інших силових структур, щоб уникнути зложивання влади й порушення прав громадян.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

Невдоволення клієнтів lifecell досягло піку: що відбувається

Опубліковано

Невдоволення клієнтів lifecell досягло піку: що відбувається

Мобільний оператор lifecell знову опинився в центрі скандалу через чергові тарифи. Абоненти масово висловлюють незадоволення на офіційних платформах компаній, що звинувачують оператора у необґрунтованому зростанні ціни.

Користувачі відзначають, що тарифи дорожчають занадто часто, а якість послуг залишається на тому ж рівні або навіть скорочується.

«Вартість тарифу підвищили без жодних пояснень, при цьому зв’язку ставимо ще гіршим», — скаржиться один із клієнтів у коментарях у Facebook.

Частина абонентів наголошує на непропорційні зміни: ціна зростає, натомість обсягу мобільного Інтернету скорочується, тоді як хвилин дають більше, ніж потрібно.

“Ціну підняли, а гігабайтів стало менше. Хвилин вистачало і раніше, але тепер їх додали ще більше – заради чого?” – запитують користувачі.

Ситуація обурила й багатьох клієнтів lifecell, які заявляють про готовність змінити оператора.

“18 років була з вами, але це вже межа. Ваше ставлення до постійних клієнтів неприпустиме”, – йдеться в одному з дописів.

Чимало скарг стосуються й вільної зрозумілої інформації про зміни умов тарифікації. Деякі клієнти нарікають на різке підвищення ціни без попередження та випуск доступних соціальних тарифів.

У відповідь на критику lifecell пояснює перегляди тарифів зростанням витрат на електроенергію, пальне, оренду та податки. Проте такі аргументи лише підігрівають обурення користувачів, які вимагають прозорості та справедливих умов.

Facebook Comments
Читати далі
Advertisement
TTSKashnyky zbyvayutʹ cholovikiv mashynoyu, a potim lovlyatʹ: video
MOBILZONE54 хв. тому

ТЦКашники збивають чоловіків машиною, а потім ловлять: відео

Нахабство в Харкові: співробітники ТЦК давили чоловіка на велосипеді
MOBILZONE12 години тому

Нахабство в Харкові: співробітники ТЦК давили машиною чоловіка на велосипеді

Невдоволення клієнтів lifecell досягло піку: що відбувається
MOBILZONE12 години тому

Невдоволення клієнтів lifecell досягло піку: що відбувається

ПриватБанк дарує українцям від 300 до 30000 гривень: як отримати
MOBILZONE14 години тому

ПриватБанк дарує українцям від 300 до 30000 гривень: як отримати

Тепер офіційно: реєстр «Оберіг» допоможе ТЦК миттєво затримувати ухилянтів
MOBILZONE16 години тому

Тепер офіційно: реєстр «Оберіг» допоможе ТЦК миттєво затримувати ухилянтів

Безкарність породжує хаос: у Харкові працівники ТЦК збили чоловіка для мобілізації
MOBILZONE18 години тому

Безкарність породжує хаос: у Харкові працівники ТЦК збили чоловіка для мобілізації

Новий спосіб мобілізації від ТЦК: заброньовані українці можуть опинитися у розшуку
MOBILZONE20 години тому

Новий спосіб мобілізації від ТЦК: заброньовані українці можуть опинитися у розшуку

ПриватБанк дарує клієнтам подарунки до свого 33-річчя: як отримати
MOBILZONE21 годину тому

ПриватБанк дарує клієнтам подарунки до свого 33-річчя: як отримати

Київстар у боротьбі за абонентів Vodafone та lifecell запустив унікальну безкоштовну послугу
MOBILZONE22 години тому

Київстар у боротьбі за абонентів Vodafone та lifecell запустив унікальну безкоштовну послугу

Права без навчання та іспитів: українців уже попередили, що відбувається
MOBILZONE23 години тому

Права без навчання та іспитів: українців уже попередили, що відбувається

В тренді

© 2018-2020 TehnoFan.com Всі права захищені Всі права на матеріали, які містить цей сайт, належать редакції і охороняються відповідно до законодавства України. Використання матеріалів, опублікованих на сайті допускається тільки за умови прямого гіперпосилання на сторінку, з якої матеріал запозичений. Гіперпосилання має розміщуватися безпосередньо в тексті, якому використанні матеріалів і сайту, до або після цитованого блоку.