На заході F8 2019 Facebook анонсувала кілька нововведень для власного додатка Instagram.
Перша новинка – режим Create Mode для камери додатки. Тепер стало ще простіше створювати спонтанні фото і відео без попереднього запису і вивантаження завдяки переробленому інтерфейсу і фішкам. Це зробить формат історій більш комфортним.
Крім того, популярні особи зможуть створювати спеціальні теги для покупок. До цього такий привілей був анонсований тільки для офіційних компаній.
Таким чином, користувач, побачивши на своєму кумирі вподобану річ, зможе зрозуміти, що це за бренд і придбати товар безпосередньо в програмі. Компанія заявляє, що не отримує частки від продажів.
Замість цього, тестується функція Instagram Checkout, яка дозволяє виконати покупку прямо в додатку без переходу в браузер. А ось тут за покупку вже і буде стягуватися комісія. Обмежене тестування функції почнеться вже наступного тижня.
Також оголосили і про запуск стікера пожертвувань для історій. Тепер користувачі зможуть швидко ділитися засобами з некомерційними благодійними організаціями. Гроші будуть переведені повністю, без комісій.
Leave a Comment