Марк Цукерберг представив оновлені Facebook, Messenger і Instagram

Марк Цукерберг представив оновлені версії Facebook, Messenger і Instagram. Їх презентація відбулася в рамках конференції F8.

Facebook: повністю новий дизайн

Десктопна і мобільна версії Facebook отримали повністю оновлений дизайн. Так, звичний синій колір змінився білим. Основні пункти меню тепер розташовані у верхній частині екрану. На думку журналістів 9to5Mac, в новій версії Facebook навігація всередині програми буде значно спрощена. Логотип соціальної мережі в браузерній версії став круглим, а не квадратним. 

З’явилася і «темна» тема оформлення для обох платформ. Дата публічного релізу оновлення невідома, розробники ж зможуть протестувати бета-версію найближчим часом.

Messenger: «темна» тема і версія для Mac

Messenger отримав довгоочікувану «темну» тему оформлення. Крім мобільної версії, з’явиться і окремий додаток для Mac. Як зазначив сам Цукерберг, оновлений Messenger стане «основним продуктом Facebook», який буде втілювати нові принципи приватності користувачів. Запуск десктопного додатка намічений на осінь 2019 року. 

Крім цього, в Messenger також з’явиться розділ «Друзі». У ньому буде видно контент інших користувачів (тільки тих, на кого Ви підписані), опублікований як в Facebook, так і в WhatsApp і Instagram. Стрічка буде відображатися у вигляді карток.

Серед інших нових функцій – можливість спільного перегляду відеороликів з друзями в режимі реального часу. Вона називається “Watch Together”. 

Instagram: новий спосіб створення контенту

Тепер для того, щоб створити пост в Instagram, зовсім не обов’язково публікувати відеоролик або фотографію. Користувачі зможуть влаштовувати голосування, викладати питання або текстові повідомлення без використання зображень. Функція називається “Create Mode”. Разом з ним був представлений і оновлений бігунок для вибору типу контенту.

Крім цього, в Instagram також з’явилися так звані “Donation Stickers”. Клікнувши на них, користувачі зможуть перевести автору контенту гроші, які необхідні йому, наприклад, для розвитку власного проекту. Що стосується бізнес-сегмента, то в цьому оновленні власники інтернет-магазинів отримають можливість розміщувати посилання для онлайн-замовлення товару безпосередньо в пості: натиснувши на публікацію, покупці відразу ж перейдуть на сторінку оформлення покупки.

Більше, ніж просто реальність

І нарешті, Марк Цукерберг оголосив старт замовлення на гарнітуру доповненої реальності Oculus Quest VR. Її вартість в США складе 399 доларів.

Facebook Comments
Yulia Dimitrova:
Leave a Comment

This website uses cookies.