Очікується, що продажі телевізорів із рідкісним на даний момент розширенням 8K (7680 × 4320 пікселів) в цьому році виявляться не такими високими. На думку аналітиків компанії IHS Markit, пов’язано це з відсутністю контенту такого розширення.
Усе більше виробників додають до свого асортименту 8K-телевізори. Наприклад, на нещодавній виставці CES 2019 такі моделі демонстрували корейські компанії Samsung та LG, а також японська Sony.
Аналітики вважають, що такі телевізори будуть збільшувати свою ринкову частку досить повільно в найближчому майбутньому. Уся справа в нестачі відеоконтенту, який дозволив би користувачам повною мірою насолодитися перевагами розширення 8K.
Подібна проблема спостерігалася і на початку шляху 4K-телевізорів, але, з появою відповідного контенту, їх популярність почала стрімко зростати.
Leave a Comment