Connect with us

MOBILZONE

В Україні відбувся європейський дебют нового смартфона Huawei P smart 2019

Опубліковано

Київ, 13 грудня 2018 р. — Підрозділ Consumer Business Group (CBG) в Україні першим в Європі провів презентацію нового смартфона. Компанія представила наступну модель середнього цінового сегмента – Huawei P smart 2019, доступний у новому градієнтному кольорі «Полярне сяйво». Про це повідомив сайт Prostotech.com.

 

Смартфон P smart 2019 перевершує свого попередника 2018 року – Huawei P smart – за кількома параметрами. Він оснащений широкоформатним Huawei Fullview-дисплеєм c краплевидним вирізом, сучасним 8-ядерним фірмовим процесором Kirin 710, камерами з підтримкою штучного інтелекту і має унікальний дизайн – все для того, щоб відповідати високим вимогам українського споживача.

 

При діагоналі в 6,21 дюйма і роздільній здатності FHD+ (2340×1080) дисплей пристрою практично не має рамок, а фронтальна камера розміщена в акуратному вирізі у вигляді краплі, що гарантує користувачам максимум корисного простору для контенту при збереженні компактних розмірів пристрою. До речі, P smart 2019 стане першим смартфоном Huawei з краплевидним вирізом в Україні.

 

Флагманським можна назвати й ергономічний дизайн смартфона. Його монолітний злегка зігнутий корпус без швів із глянцевою, схожою на керамічну, задньою панеллю отримав трендове колірне рішення. Градієнтний колір «Полярне сяйво» зачаровує переливами відтінків від бірюзового до фіолетового.

 

Ще одна перевага Huawei P smart 2019 – технологія NFC, яка дає змогу використовувати телефон в якості кредитної картки або проїзного. Для цього достатньо піднести гаджет до зчитувального пристрою. Також технологія дозволяє просто і швидко зчитувати й обмінюватися інформацією з іншими пристроями.

 

Нова модель працює під управлінням енергоефективного 8-ядерного процесора Kirin 710 з технологією прискорення графіки GPU Turbo 2.0 і підтримкою штучного інтелекту, а також має 3 ГБ оперативної і 64 ГБ вбудованої пам’яті. У поєднанні з новою ОС Android 9.0 і фірмовою оболонкою EMUI 9.0 це дозволяє використовувати Huawei P smart 2019 для будь-якого типу розваг – від перегляду відео до популярних ігор.

 

Huawei P smart 2019 оснащений подвійною основною камерою (13 Мп, f/1.8 і 2 Мп) і 8 Мп фронтальною камерою, які працюють під управлінням штучного інтелекту (AI). Здвоєна основна камера розпізнає 22 сцени й автоматично застосовує оптимальні налаштування. 8 Мп фронтальна камера зі спеціальним режимом AI Selfie визначає 8 сцен та об’єктів і також автоматично оптимізує фотографії. Крім того, пристрій має функцію зйомки селфі за допомогою жестів.

 

Для зручності користувачів смартфон оснащений сканером відбитків пальців і функцією розпізнавання за обличчям Face Unlock 2.0. Серед інших корисних функцій – сертифікований TÜV Rheinland режим комфортного перегляду Eye Comfort, який ефективно фільтрує шкідливе синє світло.

 

Huawei P smart 2019 отримав акумулятор ємністю 3 400 мА*год, що гарантує до 18 годин перегляду відео або 96 годин прослуховування музики на одному заряді*. Крім того, інтелектуальна система управління акумулятором вживає додаткових заходів для продовження часу роботи телефону, в тому числі призупиняє роботу згорнутих додатків.

 

Нова модель уже скоро з’явиться у продажу, і спеціально до цієї події компанія Huawei заявила про оновлення фірмового додатка «Теми» для персоніфікації телефону. Тепер каталог тем від Huawei містить різноманіття творів мистецтва – від робіт великого класика да Вінчі до творів сучасних майстрів.

 

Також спеціально для українського ринку Huawei підготувала унікальну безкоштовну колекцію новорічних тем від відомої української художниці Євгенії Гапчинської.

 

Huawei P smart 2019 буде доступний з 21 грудня в фірмових магазинах Huawei на вул. Хрещатик, 46, у торгово-розважальних центрах Dream Town, Ocean Plaza і «Городок», а також у всіх роздрібних мережах України. Доступні кольори корпусу – градієнтний колір «Полярне сяйво» і класичний чорний. Рекомендована вартість новинки – 6 499 грн.

 

Технічні характеристики

 

Характеристика Huawei P smart 2019
Діагональ екрана 6,21”
Дисплей Huawei Dewdrop Display, IPS FHD+ (2340×1080)
OC Android 9.0; EMUI 9.0
Процесор Huawei Kirin 710, 8 ядер (4×2.2 GHz Cortex-A73 & 4×1.7 GHz Cortex-A53)
Оперативна пам’ять 3 ГБ
Вбудована пам’ять 64 ГБ + MicroSD (до 512 ГБ)
Слот SIM-карти Дві nano-SIM
Основна камера 2; 13 Мп + 2 Мп
Фронтальна камера 1; 8 Мп
Батарея 3400 мА*год
Інше Сканер відбитка пальця, Face Unlock 2.0, NFC, Wi-Fi 802.11a/b/g/n/ac (2.4, 5 ГГц), GPS; Bluetooth 4.2, датчик наближення, акселерометр/гіроскоп, магнітометр (цифровий компас), режим Eye Comfort
Розмір, мм 155,2 x 73,4 x 7,95  
Вага, г 160

 

Facebook Comments
Читати далі
Коментувати

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

MOBILZONE

Приватбанк і Монобанк офіційно скасовують ліміти на перекази з картки на картку: що відомо

Опубліковано

Приватбанк і Монобанк скасовують ліміти на перекази з картки на картку: що відомо

Національний банк України ухвалив рішення не продовжувати обмеження на перекази з картки на картку у розмірі 150 000 гривень. Відповідно, з 1 квітня 2025 року цей ліміт втратить чинність.

Приватбанк і Монобанк скасовують ліміти на перекази з картки на картку: що відомо

У НБУ пояснили, що це рішення є черговим кроком до поступової лібералізації валютного ринку та зменшення адміністративного тиску на фінансові операції громадян.

Нагадаємо, ліміт у 150 тисяч гривень на місяць для переказів «з картки на картку» було запроваджено як тимчасовий захід під час дії воєнного стану.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

AI в QA-тестуванні: союзник чи загроза?

Опубліковано

QA-тестуванні: союзник чи загроза?

Експертка і QA-інженерка міжнародного рівня Яніна Шингельська розповідає, як машинне навчання змінює підхід до запуску продуктів.

Активний розвиток нейромереж та інструментів на основі штучного інтелекту викликає хвилювання у багатьох фахівців у сфері IT, включно з тестувальниками. У професійному співтоваристві обговорюється, чи може AI замінити тестувальників або стане їхнім безцінним помічником. Розвиток інструментів машинного навчання дає змогу QA-інженерам і тестувальникам перекласти аналіз величезних обсягів даних на АІ-сервіси, вважає Яніна Шингельська, провідний QA-інженер низки проєктів міжнародної консалтингової ІТ-компанії Customertimes, визнаної лідером у своїй галузі на підставі звіту ISG Provider Lens™. Проєкт Програми доступу до послуг у сфері психічного здоров’я у Вірджинії (VMAP), який Яніна веде як QA-інженер, здобув премію ISG Paragon Award™️️2024 у категорії «Інновації».

Будучи викладачем курсу для тестувальників-початківців у Quality Assurance Group, Яніна визнає, що автоматизація процесів тестування вже значно підвищила їхню ефективність, виключаючи логічні невідповідності та «людські помилки».

У бесіді з Яніною ми з’ясували, яку роль відіграє штучний інтелект у розширенні можливостей тестувальників.

— Яніно, ви як провідний фахівець із забезпечення якості в міжнародних компаніях активно працюєте над впровадженням передових методик тестування. Наскільки важливо QA-інженеру використовувати інструменти AI в роботі?

— У своїй роботі я використовую AI для аналізу вимог, це допомагає виявляти невідповідності, прогалини та потенційні проблеми ще до початку тестування. AI може порівнювати нові та старі версії документів, знаходити протиріччя і навіть пропонувати уточнення до вимог. Наприклад, GitHub Copilot допомагає в написанні коду для автоматизованих тестів, що знімає частину необхідної, але досить механічної роботи. І це дає змогу звернути увагу на нестандартні випадки тестів.

Штучний інтелект має низку переваг у питаннях аналізу вимог. Перш за все, AI аналізує задані вимоги та виявляє логічні невідповідності, які могли залишитися непоміченими. Інструменти машинного навчання допомагають виявити відсутні бізнес-правила, невраховані граничні випадки, а також вказують на нечіткі формулювання, які можуть викликати різне розуміння у команди.

Також не варто забувати і про тестування безпеки продуктів: інструменти, що використовують алгоритми машинного навчання, можуть аналізувати код і виявляти такі вразливості, як SQL-ін’єкції та міжсайтовий скриптинг.

Однак у будь-якому разі AI тільки виявляє проблеми, а остаточне рішення залишається за тестувальником.

— Ви проходили навчання за спеціальністю Software Testing і отримали міжнародний сертифікат тестувальника програмного забезпечення від найбільшої компанії професійної сертифікації ISTQB у 2022 році. За минулі роки які можливості відкрилися перед QA-фахівцями завдяки AI?

— В останні два роки інтерес до використання AI-інструментарію в тестуванні значно зріс. Тестувальники навчилися правильно використовувати нейромережі — задавати коректні промти, визначати пріоритетність дефектів і групувати їх за категоріями, чітко прописувати рекомендації.

У питанні аналізу величезних обсягів даних AI, безсумнівно, лідирує. Завдяки високій точності виконання тестів, використання AI дає змогу уникнути помилок, спричинених людським фактором, і дотримуватися чіткої послідовності тестування. Рекурентні нейронні мережі проводять аналіз відповідності вимогам у текстовому форматі, в той час як згорткові нейронні мережі працюють з візуальною складовою. Сервіс Applitools використовує візуальний AI для виявлення дефектів у користувацькому інтерфейсі та відхилень від очікуваного результату.

Інструменти AI аналізують наявні тести, усувають дублі та пропонують поліпшення. AI допомагає автоматизувати виконання регресивних тестів, прогнозувати дефекти програмного забезпечення або застосунків.

— Завдяки вашій роботі як QA-інженера над Програмою доступу до послуг у сфері психічного здоров’я у Вірджинії (VMAP), Customertimes була удостоєна престижної премії ISG Paragon Award™️️2024. Як би ви оцінили «спільне майбутнє» тестувальників і AI?

— Насправді поки що абсолютно немає приводу для тривог. AI не здатний враховувати контекст і нюанси так само добре, як людина. Плюс штучному інтелекту складно оцінити зручність інтерфейсу або придумати нестандартний тест. Зараз AI-інструменти лише знімають рутинні завдання і дають змогу фахівцям зануритися у творчі процеси.

AI — це потужний помічник, але не заміна тестувальнику. Його варто використовувати для підтримки тестування, але остаточні рішення залишаються за людиною.

— Ви розробили презентації до навчальної програми Practice of Software Testing для тих, хто ніколи не був знайомий з роботою в IT. Ваша викладацька діяльність у компанії Quality Assurance Group була відзначена премією CatalyX Champions Series Awards. На які аспекти роботи з AI ви б порадили звертати увагу новачкам?

— Для використання AI-інструментів, перш за все, необхідно зануритися в їх вивчення. Тестувальники повинні розвивати навички в галузі аналізу даних і роботи з інструментами AI. Важливо розбиратися в принципах і алгоритмах їхньої роботи, вибирати відповідні програми для вирішення різних конкретних завдань. Від цього залежить навіть підбір інструментів: на початковому етапі тестувальник може використовувати ChatGPT для написання тестів, а надалі перейти на сервіси Testim або Functionize, які автоматично створюють, виконують і адаптують тести.

Варто зазначити, що тестувальники з сертифікацією ISTQB і досвідом роботи зі AI з кожним роком користуватимуться дедалі більшим попитом. Адже, незважаючи на те що AI може полегшити процес тестування, отримані дані необхідно перевіряти ще раз. Навіть штучний інтелект не застрахований від помилок.

Важливо, щоб QA-фахівці відстежували два етичні моменти: конфіденційність і збереження даних, а також «неупередженість» AI-сервісу. Тобто в процесі роботи варто виявляти, на основі яких даних працює алгоритм.

Facebook Comments
Читати далі

MOBILZONE

Vodafone офіційно впроваджує технологію xPON: які міста отримують першими і що зміниться

Опубліковано

Vodafone офіційно впроваджує технологію xPON: які міста отримують перші цю техногогію і що зміниться

Оператор Vodafone Україна оголосив про запуск масштабного проєкту з модернізації мобільної мережі — компанія впроваджує технологію пасивних оптичних мереж xPON для під’єднання базових станцій. Це рішення стане основою для майбутнього запуску 5G та підвищення якості зв’язку вже зараз.

На першому етапі модернізації Vodafone зосередився на чотирьох найбільших містах країни — Києві, Дніпрі, Запоріжжі та Харкові. Саме тут мережа відчуває найбільше навантаження. У цих містах 140 базових станцій буде переведено з радіорелейного з’єднання на сучасну оптичну інфраструктуру. Уже 40 із них працюють за новим стандартом.

«Перехід на xPON — це стратегічний крок, який не лише покращує якість мобільного зв’язку, а й відкриває шлях до впровадження нових технологій», — зазначив Євген Фрунза, технічний директор Vodafone Україна.

Технологія xPON дозволяє передавати дані зі швидкістю до 1 Гбіт/с, а згодом — до 10 Гбіт/с без необхідності прокладати нові кабелі. Це дає змогу швидко адаптувати мережу до зростаючих потреб користувачів та підготувати її до технологій на кшталт LTE 2600 TDD, яка працює в асиметричному режимі передачі даних.

Для абонентів це означає стабільніший зв’язок, мінімальні затримки навіть під час пікових навантажень, а також безперебійну роботу під час відеодзвінків, стримінгу та онлайн-ігор. Крім того, оптична інфраструктура менш залежна від погодних умов і забезпечує швидше відновлення зв’язку під час аварій або знеструмлення.

Будівництвом оптичних каналів займається компанія Vega — національний оператор, який із 2021 року входить до групи Vodafone Україна. Після реалізації пілотного етапу в чотирьох містах, ініціативу планують розширити на інші регіони країни.

Станом на березень 2025 року абонентська база Vodafone Україна налічує 15,9 мільйона користувачів. Компанія продовжує інвестувати у розвиток телеком-інфраструктури, готуючи країну до цифрового майбутнього.

Facebook Comments
Читати далі
Advertisement
Приватбанк і Монобанк скасовують ліміти на перекази з картки на картку: що відомо
MOBILZONE7 години тому

Приватбанк і Монобанк офіційно скасовують ліміти на перекази з картки на картку: що відомо

QA-тестуванні: союзник чи загроза?
MOBILZONE7 години тому

AI в QA-тестуванні: союзник чи загроза?

Vodafone офіційно впроваджує технологію xPON: які міста отримують перші цю техногогію і що зміниться
MOBILZONE7 години тому

Vodafone офіційно впроваджує технологію xPON: які міста отримують першими і що зміниться

Vodafone попередив абонентів про масштабні зміни: що відомо
MOBILZONE10 години тому

Vodafone попередив абонентів про масштабні зміни: що відомо

Українці за кордоном можуть отримати паспорт без медкомісії та військової довідки
MOBILZONE12 години тому

Паспорти без бюрократії: спрощено процедуру для українців за кордоном

Київстар змінить умови тарифів вже через тиждень: знайдіть свій
MOBILZONE14 години тому

Київстар змінить умови тарифів вже через тиждень: знайдіть свій

Зовсім скоро перекази з картки на карту стануть доступними не всім: кому заблокують
MOBILZONE16 години тому

Зовсім скоро перекази з картки на карту стануть доступними не всім: кому заблокують

Максимум гігабайтів за мінімум грошей: що пропонує Київстар у 2025 році
MOBILZONE17 години тому

Максимум гігабайтів за мінімум грошей: що пропонує Київстар у 2025 році

Ціна однієї помилки за кермом: шокуючі суми штрафів у 2025 році
MOBILZONE18 години тому

Ціна однієї помилки за кермом: шокуючі суми штрафів у 2025 році

В Україні вигадали, як уникнути масового виїзду чоловіків після війни: три основні напрямки
MOBILZONE20 години тому

В Україні вигадали, як уникнути масового виїзду чоловіків після війни: три основні напрямки

В тренді

© 2018-2020 TehnoFan.com Всі права захищені Всі права на матеріали, які містить цей сайт, належать редакції і охороняються відповідно до законодавства України. Використання матеріалів, опублікованих на сайті допускається тільки за умови прямого гіперпосилання на сторінку, з якої матеріал запозичений. Гіперпосилання має розміщуватися безпосередньо в тексті, якому використанні матеріалів і сайту, до або після цитованого блоку.