monobank пояснює, як можна повернути кошти, якщо ви зробили помилку під час переказу. Є два шляхи.
Попри те, що при здійсненні переказу та введенні номера картки одержувача відправник найчастіше бачить ім’я того, кому він пересилає гроші, помилки час від часу трапляються. Причиною може бути поспіх або банальна недбалість з боку відправника коштів.
У Monobank підкреслили, що до служб підтримки такі звернення надходять регулярно. Клієнту, який припустився помилки, нададуть консультацію, але повернути гроші буде не так просто.
Банк не може повернути кошти, перераховані на картку. У цьому випадку клієнту рекомендується зв’язатися з одержувачем, пояснити, що сталася помилка, і покладатися на його чуйність і доброзичливість.
Якщо особа, якій ви помилково надіслали гроші, відверто вас ігнорує, є інший спосіб.
«Ми не можемо повернути вам кошти без згоди одержувача. Якщо є можливість, рекомендуємо розв’язувати питання з одержувачем коштів самостійно або ж звернутися до Цивільного суду», – радять у monobank.
Якщо ви переконливо аргументуєте свою позицію в суді й доведете, що причина перерахування коштів на конкретну банківську картку було помилкою, суд може вимагати від одержувача повернути вам кошти. У цьому випадку, відмовитись він вже не може. Але, звичайно, швидше і простіше буде вирішити питання безпосередньо з одержувачем, якщо він піде на зустріч.
Leave a Comment