Абоненти Київстару, Vodafone і lifecell можуть отримати звіт про послуги

Абоненти Київстар, Vodafone та lifecell часто стикаються з тим, що з їхніх мобільних рахунків зникають гроші.

Щоб отримати дані про списані гроші, причому зробити це безплатно. Можна використати мобільний додаток оператора або звернутися в сервісний центр особисто.

Звіт оператора повинен містити таку інформацію:

  • номер абонента;
  • обсяг послуг, що надаються;
  • вид сервісу;
  • суму до сплати за кожен сеанс зв’язку.

У НКЕК уточнили, що розшифровані рахунки доступні лише ідентифікованим (контрактним або реєстраційним) абонентам. Анонімні та неперсоналізовані електронні комунікаційні послуги неможливо розшифрувати.

“Якщо ви не погоджуєтеся з нарахованою сумою за послуги або хочете отримати розшифрований рахунок? Абонент може безоплатно отримати від оператора інформацію про надані йому послуги за період, який його цікавить, у формі розшифрованого рахунку” – прокоментували у Нацкомісії.

Як знайти інформацію про тарифи?

Щоб отримати деталі або змінити тарифний план, ви можете зв’язатися безпосередньо зі своїм оператором.

Абоненти Київстар можуть:

• Наберіть 466*66;
• Набрати комбінацію клавіш *100*01*2#;
• авторизуватися на сайті та перейти на сторінку “Тарифи”;
• уточнити дані у додатку “Мій Київстар”.

Користувачі Vodafone також можуть дізнатися деталі тарифної пропозиції. Для цього варто:

• зателефонувати на номер 111*1;
• набрати *101#.

Щоб перевірити термін дії та залишок послуг місячного пакету, необхідно набрати комбінацію клавіш *101*4#.

У lifecell користувачі можуть набрати комбінацію *141#, щоб замовити пакет послуг відповідно до тарифного плану або отримати інформацію про зміну тарифного плану чи знижки в роумінгу.

Також читайте:

Незабаром “Київстар” стане офіційним представником британської компанії OneWeb

Facebook Comments
nyaha IT:
Leave a Comment

This website uses cookies.