Абоненти Київстар, Vodafone та lifecell часто стикаються з тим, що з їхніх мобільних рахунків зникають гроші.
Щоб отримати дані про списані гроші, причому зробити це безплатно. Можна використати мобільний додаток оператора або звернутися в сервісний центр особисто.
Звіт оператора повинен містити таку інформацію:
- номер абонента;
- обсяг послуг, що надаються;
- вид сервісу;
- суму до сплати за кожен сеанс зв’язку.
У НКЕК уточнили, що розшифровані рахунки доступні лише ідентифікованим (контрактним або реєстраційним) абонентам. Анонімні та неперсоналізовані електронні комунікаційні послуги неможливо розшифрувати.
“Якщо ви не погоджуєтеся з нарахованою сумою за послуги або хочете отримати розшифрований рахунок? Абонент може безоплатно отримати від оператора інформацію про надані йому послуги за період, який його цікавить, у формі розшифрованого рахунку” – прокоментували у Нацкомісії.
Як знайти інформацію про тарифи?
Щоб отримати деталі або змінити тарифний план, ви можете зв’язатися безпосередньо зі своїм оператором.
Абоненти Київстар можуть:
• Наберіть 466*66;
• Набрати комбінацію клавіш *100*01*2#;
• авторизуватися на сайті та перейти на сторінку “Тарифи”;
• уточнити дані у додатку “Мій Київстар”.
Користувачі Vodafone також можуть дізнатися деталі тарифної пропозиції. Для цього варто:
• зателефонувати на номер 111*1;
• набрати *101#.
Щоб перевірити термін дії та залишок послуг місячного пакету, необхідно набрати комбінацію клавіш *101*4#.
У lifecell користувачі можуть набрати комбінацію *141#, щоб замовити пакет послуг відповідно до тарифного плану або отримати інформацію про зміну тарифного плану чи знижки в роумінгу.
Також читайте:
Незабаром “Київстар” стане офіційним представником британської компанії OneWeb
Leave a Comment