Клієнт ПриватБанку пожалівся на завищені комісії за валютно-обмінні операції. Він також сказав, що намагався скасувати обмін коштів, щоб уникнути переплати, але марно. Українець вважає, що банк порушив норми й правила НБУ.
Дану скаргу клієнт ПриватБанку залишив на сайті Мінфіну.
«Я здійснив операцію з обміну валют онлайн і вирішив негайно її скасувати, тому що мені не сподобалася комісія, яка в 50 разів перевищує річну ставку депозиту. Але оператор сказав, що у разі проведення операції її скасувати уже неможливо», — написав клієнт.
Він додав, що рівень сервісу та обслуговування ПриватБанку останнім часом значно погіршився.
Приват відповів на скаргу клієнта і пояснили, що за умовами обслуговування, перекази між картками, не скасовуються.
Також, вони звернули увагу на те, що інформація про тарифи доступна на сайті банку та відображається на етапі створення переказу.
Leave a Comment