ПриватБанк знову попав в скандал

Клієнт ПриватБанку пожалівся на завищені комісії за валютно-обмінні операції. Він також сказав, що намагався скасувати обмін коштів, щоб уникнути переплати, але марно. Українець вважає, що банк порушив норми й правила НБУ.

Дану скаргу клієнт ПриватБанку залишив на сайті Мінфіну.

«Я здійснив операцію з обміну валют онлайн і вирішив негайно її скасувати, тому що мені не сподобалася комісія, яка в 50 разів перевищує річну ставку депозиту. Але оператор сказав, що у разі проведення операції її скасувати уже неможливо», — написав клієнт.

Він додав, що рівень сервісу та обслуговування ПриватБанку останнім часом значно погіршився.

Приват відповів на скаргу клієнта і  пояснили, що за умовами обслуговування, перекази між картками, не скасовуються.
Також, вони звернули увагу на те, що інформація про тарифи доступна на сайті банку та відображається на етапі створення переказу.

Facebook Comments
nyaha IT:
Leave a Comment

This website uses cookies.