Клієнти скаржаться, що monobank «блокує роботу» їхнього бізнесу.
Про це стало відомо через скарги, які залишили клієнти на сайті Мінфіну.
Так, за словами однієї з клієнток банку, коли вона хотіла скористатися карткою «monobank», її надійшло повідомлення про наче нетипові операції. Після чого, акаунт було заблоковано. Водночас вона підкреслила, що жодних нетипових операцій не проводила.
“Я навіть не можу оплатити послуги нової пошти. Також я не контролюю оплату фіскального чека, який був виданий “, – додала клієнтка банку.
Monobank відповів на скаргу та перепросив за незручності.
«Добрий день. Просимо вибачення за незручності. Ми, як банк, маємо періодично ідентифікувати клієнтів. Наразі всі рахунки активні» – прокоментував представник банку.
Facebook Comments
Leave a Comment