Практично всі нові Android-смартфони виходять за допомогою високої частоти оновлення, але розробникам часто доводиться вручну додавати відповідну опцію для кожної конкретної моделі. Наступна версія операційної системи Android має це виправити.
Наразі Android обмежує частоту оновлення в іграх на рівні 60 fps. Тому розробникам потрібно включати підтримку вищої частоти (90, 120 або 144 Гц) кожного конкретного смартфона вручну. Тому на деяких смартфонах зі 120-герцевим екраном у грі може бути доступна опція 120 fps, а на інших – ні, хоча технічно вони можуть бути ідентичними.
У другій тестовій збірці Android 15 в меню для розробників було помічено нову опцію, яка дозволяє розблокувати максимальну частоту оновлення в іграх. Це означає, що розробники можуть за умовчанням увімкнути у своїй грі підтримку умовних 120 кадрів в секунду для всіх пристроїв, а користувачі зможуть на будь-якому апараті отримати доступ до такої опції, активувавши відповідний пункт у налаштуваннях.
Насамперед це нововведення спростить життя розробникам, яким більше не доведеться адаптувати свої ігри під кожну конкретну модель смартфона.
Leave a Comment