У державному ПриватБанку пояснили, в яких випадках може відбуватися подвійне зняття коштів з рахунків при оплаті товарів. Також уточнили, як клієнтам повернути гроші від неуспішної транзакції. Про це повідомляється на порталі Мінфін. Один із незадоволених клієнтів ПриватБанку звернувся до банку із проблемою, з якою довелося зіткнутися при оплаті товару банківською картою онлайн. Він зазначив, що на сайті магазину здійснив оплату через систему liqpay, проте згодом виявилося, що ПриватБанк двічі зняв кошти.
Гроші знялися двічі, незважаючи на помилку під час першої спроби оплатити товар.
Одна сума була в інтернет-банкінгу «як заблоковані кошти», а іншу зарахували як успішну оплату. Гроші знялися двічі, незважаючи на помилку під час першої спроби оплатити товар.
«Вперше, коли я намагався вирішити цю проблему в чаті онлайн банкінгу, банк повернув мені заблоковані гроші, але потім вони знову зникли і позначаються як заблоковані. Вдруге я вже почав детальніше розбиратися із ситуацією, надав чеки про блокування та оплату, але це не допомогло», — зазначив клієнт.
Пояснення та що порадили у ПриватБанку
Представники ПриватБанку у відповіді зазначили, що справді можуть виникати такі ситуації, коли у спробі оплати карткою сума на картці блокується, проте товар чи послугу не отримано. Там зазначили, що переважно у таких випадках блокування скасовуються протягом кількох днів з моменту здійснення відповідної операції з ініціативи торгової точки. Там зазначили, що переважно у таких випадках блокування скасовуються протягом кількох днів з моменту здійснення відповідної операції.
Також власник картки ПриватБанку у разі підтвердження неуспішної операції може звернутися на підтримку фінустанови та залишити заявку на розблокування суми. Для цього потрібна копія чека повернення товару, скасування операції.
У будь-якому разі сума від неуспішної транзакції повертається на баланс картки протягом 11 днів, додали у ПриватБанку.
Leave a Comment