ПриватБанк розширює можливості сервісу страхування – відтепер клієнти, які купують страхові поліси через банк, можуть керувати ними безпосередньо через мобільний додаток або веб-версію Приват24. Про це повідомила прес-служба ПриватБанку.
Новий функціонал дозволяє легко і швидко взаємодіяти зі страховими компаніями.
Тепер через Приват24 можна звернутися щодо страхового випадку, подати необхідні документи та отримати відшкодування від страхової компанії.
Крім того, «Приват24» оновлюватиме інформацію про кожен етап розгляду заяви до страхової компанії.
Наразі своїм клієнтам ПриватБанк пропонує різні види страхування.Наприклад, страхування майна, здоровʼя, страхування кредитного ліміту, комунальних платежів та страхування від шахрайства.
Раніше ми розповідали, що ПриватБанк запустив нову корисну функцію в Приват24, щоб протидіяти шахрайству.
Також наша редакція писала, що ПриватБанк подарує всім клієнтам по 500 гривень, які люблять відвідувати кафе та ресторани.
Leave a Comment