ПриватБанк завжди іде на крок вперед від своїх конкурентів і дослуховується до своїх клієнтів. Тепер в Приват24 з’явився сервіс, який допоможе клієнтам, що стикнулися зі спробами шахрайства, терміново інформувати банк про такі випадки та миттєво отримати допомогу чи консультацію від банку прямо у мобільному додатку.
Член ради директорів роздрібного бізнесу ПриватБанку Дмитро Мусієнко зазначив, що нова послуга спрямована на те, щоб підтримати українців у стресовій ситуації. За рахунок швидкого впровадження блокуючих дій з’явиться можливість зменшити обсяг потенційних збитків від шахрайства.
“Ми постійно вдосконалюємо наші сервіси, щоб допомогти боротися з шахраями, і відтепер клієнти, які зіткнулися з ними, можуть швидко проінформувати про такі випадки в Приват24“, – зазначив Дмитро Мусієнко.
Щоб отримати доступ до нового функціоналу потрібно увійти в Приват24 в меню Комунікації (у правому верхньому куті на головному екрані додатку). Щоб отримати допомогу від банку, якщо шахраї списали кошти з картки, не отримали оплачений товар чи ненавмисно передали персональні дані шахраям, треба лише відповісти на прості питання у розділі “Повідомити про шахрайство”.
Також в банку зазначили, що Приват24 автоматично включає всі необхідні заходи, щоб запобігти подальшим спробам шахрайства та мінімізувати ризики для клієнта, а в деяких випадках автоматично створити заявку на повернення коштів.
Раніше ми розповідали, що ПриватБанк надає можливість безкоштовно отримати інформацію про стан обтяжень рухомого майна в Державному реєстрі ДРОРМ. Це зроблено у рамках сервісу «Досьє ділової репутації» у «Приват24».
Leave a Comment