Google назвала дату «скасування» блокувальників реклами

Google оголосила про поновлення процесу переходу з API Manifest V2 на V3. Ця новина важлива не тільки для розробників, але і для користувачів: вона означає, що практично всі блокувальники реклами для Chrome незабаром просто перестануть нормально працювати.

Згідно з блогом компанії, розширення, «заточені» під Manifest V2, почнуть відключатися у збірках Chrome Dev, Canary та Beta у червні 2024 року. Стабільні білди браузера ця зміна торкнеться трохи пізніше – за чутками, це відбудеться влітку того ж року. Однією з ключових змін нового API стане відмова від використання функції chrome.webRequest для блокування даних – саме на її основі написані uBlock Origin та його аналоги.

Крім того, Manifest V3 обмежує роботу блокувальників реклами щодо правил фільтрації, на відміну від Manifest V2, де такий ліміт був відсутній. Теоретично подібні розширення зможуть працювати і в оновлених версіях браузера, але їх ефективність поки що залишається під питанням. Наприклад, розробники того ж таки uBlock Origin вже представили Lite-версію свого дітища для Chrome, сумісну з новим API, але заявили, що вона поступається оригіналу.

В якості альтернативи користувачі, незадоволені новою політикою Google, можуть розглянути перехід на браузер з іншим двигуном – наприклад, Mozilla Firefox.

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.