Підлітки плюються від Android та масово переходять на iPhone

Підлітки плюються від Android та масово переходять на iPhoneПідлітки плюються від Android та масово переходять на iPhone

Молоді люди все частіше лають Android та не хочуть користуватися смартфонами з ним. Про це пише Android Police.

Згідно з джерелом, найяскравіша тенденція «айфонізації» серед молоді представлена у США. ОС Android досі залишається найпоширенішою системою у світі, але американці псують цю статистику: 2022 року iOS там вперше в історії обійшла «зеленого робота» і перевищила 50% ринку. З того моменту кількість відмов від Android лише зростає.

Сьогодні підлітки починають користуватися смартфонами як ніколи рано, проте бренди, схоже, ще не усвідомлюють серйозності цього феномену і зовсім не орієнтуються на молодих користувачів. Дослідження компанії Piper Sandler показало, що 87% опитаних підлітків користуються iPhone, і 88% планують купити смартфон Apple як наступний. Іншими словами, молоді люди та дівчата не збираються йти з iOS, а деякі планують змінити свій Android на неї.

Джерело вважає цю статистику смертним вироком для Android у США та виділяє три причини для такої точки зору:

Підліток із раннього віку звикає до екосистеми Apple. Наприклад, у дитячому віці батьки дають йому iPad для перегляду мультиків, а потім він купує iPhone зі звичною йому ОС і надалі залишається фанатом Apple, навіть ставши дорослим.
Підхід Apple до реклами набагато успішніший. Її ролики створюються дуже ефектними, продуманими і з сенсом – юні уми це дуже приваблює. Оператори зв’язку теж нав’язують покупцям саме iPhone разом зі своїми SIM-картками та вигідними контрактами. Індустрія спорту рясніє «яблучними» продуктами — як із рекламних банерів плакатів, так і з вуст спортсменів, які самі використовують iPhone, з’являються з ним у руках на фото у ЗМІ та публічно нахвалюють його.
Негативний досвід, пов’язаний із Android. Батьки нерідко купують дитині дешевий смартфон на Android як перший, і той надовго запам’ятовує лаги та глюки чахлого «дитячого» девайсу, а також косі погляди однолітків через соромний fps у спільних ковзанках. При цьому навіть найбюджетніші девайси Apple набагато випереджають дешеві Android-смартфони за якістю та швидкістю роботи. Як підсумок: повертатися на Android підліток ніколи не захоче.

Автор дослідження вважає, що Google може залучити підлітків та врятувати своє становище лише одним способом – дати їм можливість проявити індивідуальність та виділитися з натовпу за допомогою смартфона на Android. Для цього компанії варто спонукати вендорів експериментувати з форм-фактором, квітами та матеріалами корпусу, а також впровадити більше інструментів кастомізації в саму ОС.

А ще варто більше уваги приділяти екології, оскільки молодь хвилює це питання набагато сильніше за старше покоління. Швидше за все, Apple відчуває цей тренд і не залишає без згадки про екологічні питання жодну презентацію. І, нарешті, Google може спробувати у власній рекламі «маргіналізувати» iPhone, створивши йому ореол «старперського» пристрою для «дорослих людей, що не шарять». Тоді iOS почне сприйматися молодими як еталон тієї групи людей, проти якої підліток історично бунтує, і завжди протиставляє себе.

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment
whatsapp
line