Розробники розширень для блокування реклами поділилися невтішною статистикою – кількість видалень такого софту за жовтень різко підскочила. Довго шукати причину відтоку користувачів їм не довелося: “крайньою” виявилася компанія Google з її новими заходами для просування підписки YouTube Premium.
Раніше відеохостинг почав блокувати перегляд роликів при виявленні блокувальників реклами у браузері. Судячи з усього, міра виявилася дієвою: за словами розробників Ghostery, за останній місяць розширення стали видаляти в 3-5 разів частіше, ніж звичайно. При цьому близько 90% користувачів вказали, що зробили це через неможливість перегляду контенту на YouTube.
“Реклама підтримує різноманітну екосистему творців контенту по всьому світу і дозволяє мільярдам людей отримувати доступ до їх улюбленого контенту на YouTube”, – заявив представник YouTube Крістофер Лоутон.
Таку статистику наводять автори AdGuard і AdLock. При цьому, за даними порталу Wired, у жовтні також було зафіксовано максимальну кількість завантажень різних блокувальників. Крім того, на 30% зросла кількість установок Ghostery для Edge. Це може бути пов’язано з тим, що користувачі перебирають різні розширення та браузери в надії знайти працюючий на YouTube софт.
Розробники зазначили, що «репресії» з боку YouTube співпали за часом зі стартом кампанії збільшення показів реклами. В результаті Google, за даними мережевих джерел, збільшила продаж у цьому секторі на 5% порівняно з показниками минулого року. На думку журналістів, «перемир’я» між YouTube та блокувальниками в найближчому майбутньому видається малоймовірним. Варто зазначити, що користувачів з Росії “алергія” відеохостингу на такий софт поки не торкнулася.
Leave a Comment