В ПриватБанку назвали ще одну причину по якій він може обмежити поповнення карток через термінал. Про це стало відомо, коли багато клієнтів почали лишати негативні відгуки на сайті Мінфіну. Одна з клієнток фінустанови заявила, що банк не виконав урядову ухвалу перед нею, в результаті чого жінка зазнала фінансових збитків.
“Під час поповнення валютного рахунку через термінал самообслуговування ПриватБанку у мене виникла проблема. На екрані термінала вибило, що я не авторизувалася і поповнюю карту третьої особи. При цьому в терміналі я авторизувалася за QR-кодом. Причиною відмови була прострочені документи, але за постановою Кабміну №1202 всі прострочені документи дійсні до кінця воєнного стану.” – розповіла клієнтка
У ПриватБанку відповіли на скаргу жінки, що вона не могла поповнити картку через те, що документи не були актуалізовані у банку. Їй розповіли, як оновити дані прямо онлайн через Приват24, після чого жінка знову матиме доступ до своїх грошей.
Раніше ми розповідали, що ПриватБанк продає пошкоджені та старі долари, що робити в такій ситуації.
Leave a Comment