З 1 серпня за вимогами НБУ посилилися заходи щодо проведення операцій з готівкою через термінали. Тому в терміналах ПриватБанку перед готівковою операцією потрібно пройти ідентифікацію особи. Це зроблено для того, щоб протидіяти шахрайству і незаконному збагаченню людей. Але для деяких українців це стало додатковою незручністю, про що вони поскаржилися на сайті Мінфіну.
Так, один із клієнтів розповів, що при спробі перевести 300 гривень у нього запросили зателефонувати на гарячу лінію, що він відмовився робити.
За словами клієнта, йому надходили повідомлення від людей, які нібито втратили гроші після дзвінка на гарячу лінію банку для «перевірки», тому сам він нікуди не телефонував.
” На що перетворився ПриватБанк? Тепер копійчані перекази потрібно підтверджувати — то смс-ка, то дзвінок робота, то код введи… Набридло!!! Краще контролюйте перекази депутатів, а не простого народу” — написав клієнт ПриватБанку.
У ПриватБанку відповіли, що подібна процедура допомагає протидіяти шахрайству. Тому підтвердження особи в терміналах банка захищає в першу чергу самого клієнта.
“На жаль, іноді шахраї отримують доступ до телефонів, перевипускаючи SIM-карти, і в такому випадку СМС не є перешкодою для них. Відмова від перевірки операцій та підтвердження особи клієнта, або непроходження верифікації наражається на ризик втратити кошти. Просимо проявити терпіння та розуміння необхідності проведення операцій верифікації”, – відповіли в ПриватБанку.
Leave a Comment