Monobank пояснив, як повернути гроші списані з картки

Клієнти Monobank скаржаться на те, що платежі не схвалені власником картки, можуть списуватися з банківського рахунку, а також СМС-повідомлення про здійснення транзакції не приходить

Такий відгук лишила клієнтка банку на порталі Мінфіну.

Клієнтка банку розповіла, як через Google Pay було списано 425 гривень без її підтвердження.

У Monobank заявляють, що в таких випадках необхідно звертатися до правоохоронних органів.

Чому у мене списали гроші ? Це вина банка і він не хоче брати на себе відповідальність, все що банк може це порадити звернутися до правоохоронних органів. Так, сума не велика, але якщо у банку є дірка в безпеці, то чому за це повинен платити клієнт. Я вважаю, що Монобанк повинен компенсувати гроші” – написала клієнтка.

Підтримка Mono підкреслює, що карта банку підтримує протокол захисту 3dS, але не всі сайти використовують його. При цьому ризики за такими операціями банк бере на себе, а значить, успіх оскарження операції дуже високий.

Також в банку наголосили, що клієнти можуть встановити денний ліміт на операції в Інтернеті.

Пізніше клієнтка банку написала, що банк вирішив ситуацію.

Facebook Comments
nyaha IT:
Leave a Comment

This website uses cookies.