З 1 серпня вступили нові правила для поповнення банківських карток і мобільного рахунку через термінали. Відсьогодні для поповнення банківського рахунку через термінал потрібно ідентифікувати себе в системі, отримати одноразовий пароль та ввести його на екрані. Таким чином, банківська система бореться з тіньовими доходами українців. Кожен рік зростає жорсткість моніторингу банківських рахунків, тепер банк може заморозити будь-який рахунок, якщо його активність викличе підозру.
Авторизація не потрібна тільки, якщо оплата через термінал проводиться для наступних послуг:
- Комунальні послуги – оренда та послуги, телебачення, телефон, інтернет та охорона;
- проїзд міським і приміським транспортом;
- регулярні пасажирські перевезення;
- квитки на залізничний транспорт;
- Адміністративні послуги, збори та інші бюджетні платежі, а також сплата податків і штрафів.
Також зміни зазнали поповнення мобільних рахунків через термінали.
Щоб поповнити мобільний рахунок готівкою через термінал, також необхідно пройти авторизацію.
У компанії Київстар та lifecell проінформували своїх абонентів про деталі поповнення рахунку. Потрбіно:
– Необхідно вказати номер мобільного телефону;
– Далі для підтвердження дії введіть останні чотири цифри номера який телефонує. Код для авторизації в системі можна отримати і через СМС повідомлення;
– Потім внесіть необхідну суму через платіжний термінал.
Щоб поповнити чужий номер мобільного телефону, слід ввести його, а потім пройти ідентифікацію так само як зі своїм.
Leave a Comment