Вчора стартували масштабні зміни в правилах грошових переказів і поповнення рахунку мобільного телефону в Україні

З 1 серпня вступили нові правила для поповнення банківських карток і мобільного рахунку через термінали. Відсьогодні для поповнення банківського рахунку через термінал потрібно ідентифікувати себе в системі, отримати одноразовий пароль та ввести його на екрані. Таким чином, банківська система бореться з тіньовими доходами українців. Кожен рік зростає жорсткість моніторингу банківських рахунків, тепер банк може заморозити будь-який рахунок, якщо його активність викличе підозру.

Авторизація не потрібна тільки, якщо оплата через термінал проводиться для наступних послуг:

  • Комунальні послуги – оренда та послуги, телебачення, телефон, інтернет та охорона;
  • проїзд міським і приміським транспортом;
  • регулярні пасажирські перевезення;
  • квитки на залізничний транспорт;
  • Адміністративні послуги, збори та інші бюджетні платежі, а також сплата податків і штрафів.

Також зміни зазнали поповнення мобільних рахунків через термінали.

Щоб поповнити мобільний рахунок готівкою через термінал, також необхідно пройти авторизацію.

У компанії Київстар та lifecell проінформували своїх абонентів про деталі поповнення рахунку. Потрбіно:

– Необхідно вказати номер мобільного телефону;

– Далі для підтвердження дії введіть останні чотири цифри номера який телефонує. Код для авторизації в системі можна отримати і через СМС повідомлення;

– Потім внесіть необхідну суму через платіжний термінал.

Щоб поповнити чужий номер мобільного телефону, слід ввести його, а потім пройти ідентифікацію так само як зі своїм.

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.