ПриватБанк списує за покупки подвійну ціну товару

Нещодавно на порталі Мінфін клієнтка ПриватБанку опублікувала скаргу, що в неї за онлайн-покупку з картки було списано кошти два рази. При цьому у ПриватБанку визнають, що таке могло бути, але для повернення грошей потрібен час.

В банку зазначили, що процедура повернення коштів може зайняти 120 днів. Клієнтка була обурена такою відповіддю. Фактично, банк без її згоди взяв у неї гроші на протязі 4 місяців у вигляді безпроцентної позики.

Жінка написала, що в червні зробила покупку в інтернет-магазині. Ціна товару коштувала 1500 гривень і при покупці у неї списало цю суму, але через декілька секунд, на подив клієнтки з її рахунку знову було списано 1500 гривень. Причому жодного СМС щодо підтвердження списання грошей їй не надсилали.

Звернувшись на гарячу лінію, клієнтці сказали, що гроші повинні повернутися через 5 днів, але вони таки не повернулися. При повторному зверненні їй сказали, що повернення грошей уже може зайняти 120 днів, що викликало обурення клієнтки.

” Моєму обуренню немає меж! Чому людина повинна вчасно виплачувати кредит і відсотки по кредиту, а свої гроші, які були списані по винні банку чекати місяцями ?” – написала клієнтка

В ПриватБанку відповіли – “Що в будь-якому випадку гроші вернуться на рахунок клієнтки. Зазвичай це відбувається протягом 5 днів, але кошти було заблоковані за ініціативою магазину, що ускладнює процес повернення”

Але судячи із заяви клієнтки, 11 днів уже минуло. Очевидно, її таки включили режим очікування 120 днів.

Facebook Comments
nyaha IT:
Leave a Comment

This website uses cookies.