Нещодавно на порталі Мінфін клієнтка ПриватБанку опублікувала скаргу, що в неї за онлайн-покупку з картки було списано кошти два рази. При цьому у ПриватБанку визнають, що таке могло бути, але для повернення грошей потрібен час.
В банку зазначили, що процедура повернення коштів може зайняти 120 днів. Клієнтка була обурена такою відповіддю. Фактично, банк без її згоди взяв у неї гроші на протязі 4 місяців у вигляді безпроцентної позики.
Жінка написала, що в червні зробила покупку в інтернет-магазині. Ціна товару коштувала 1500 гривень і при покупці у неї списало цю суму, але через декілька секунд, на подив клієнтки з її рахунку знову було списано 1500 гривень. Причому жодного СМС щодо підтвердження списання грошей їй не надсилали.
Звернувшись на гарячу лінію, клієнтці сказали, що гроші повинні повернутися через 5 днів, але вони таки не повернулися. При повторному зверненні їй сказали, що повернення грошей уже може зайняти 120 днів, що викликало обурення клієнтки.
” Моєму обуренню немає меж! Чому людина повинна вчасно виплачувати кредит і відсотки по кредиту, а свої гроші, які були списані по винні банку чекати місяцями ?” – написала клієнтка
В ПриватБанку відповіли – “Що в будь-якому випадку гроші вернуться на рахунок клієнтки. Зазвичай це відбувається протягом 5 днів, але кошти було заблоковані за ініціативою магазину, що ускладнює процес повернення”
Але судячи із заяви клієнтки, 11 днів уже минуло. Очевидно, її таки включили режим очікування 120 днів.
Leave a Comment