На сторінці фейсбуку мобільного оператора Київстар розгорівся скандал, що компанія почала брати з абонентів подвійну плату.
Так клієнт написав, що Київстар нібито зняв двічі абонплату, на що компанія відповіла:
«Списання коштів з рахунку абонента завжди здійснюється на підставі пакета послуг, яким користується клієнт. І компанія не може зняти подвійну плату за один той самий тарифний план».
Однак клієнт помітив, що одного разу кошти були списані з його рахунку двічі.
У Київстар відповіли, що таке можливо тільки, якщо тариф був змінений за бажанням самого клієнта. Гроші було стягнуто за попередні пакет послуг, а коли клієнт захотів змінити тариф, тоді сплачується новий пакет послуг, таким чином абонент заплатив двічі в один день.
Facebook Comments
Leave a Comment