Мобільний оператор Vodafone звернувся до абонентів з важливою новиною. Річ у тім, що останнім часом збільшилась кількість випадків, де в абонентів стягувались кошти за повідомлення, які вони надсилали. Один чоловік поскаржився, що мобільний оператор зняв кошти за повідомленням двічі, яке абонент не надсилав.
“Найсмішніше, що в щура знімаєте гроші вночі за нібито відправлені повідомлення на один і той же номер усім. 093 17 70 ХХХ. У мене нікого немає в лайфсел, нікому НІЧОГО не відправляв. У вихідних немає відправки повідомлень на цей номер, але в травень Водафон є, і завжди вночі з різних номерів.То о 2:12 ночі, то 6:61, то в інший час.Всі ваші ранні заявки завершуються шаблонними відповідями: “Доброго дня! Ми розглянули Ваш запит 1-698589845018 і провели додатковий аналіз. Факт відправки SMS зафіксований. Підстав для повернення коштів немає. Дякуємо за звернення! Ваш Vodafone», – скаржиться клієнт.
Мобільний оператор у свою чергу пояснив, що даний номер може бути сервісним. Це означає, що пристрої Xiaomi може використовувати такі повідомлення для активації внутрішніх програм. Тож, якщо на вашому екрані з’являється сповіщення з інформацією про передачу даних, після вашої згоди може надіслатись СМС, яке потім не зберігається у пам’яті телефону.
“Якщо не давати таке підтвердження, оплата не буде списуватися, проте деякі програми можуть не працювати”, – пояснили у Vodafone.
Leave a Comment