Клієнти одного з найпопулярніших в Україні «ПриватБанку» декілька днів тому помітили збій в роботі терміналів та банкоматів. Внаслідок чого українці не могли розрахуватись картками та зняти готівку. Звичайно, що така ситуація привела клієнтів в шок, а гнівні коментарі не змусили на себе чекати. Станом на 1 травня роботу в системі було відновлено.
“Дорогий Привате, що відбувається? Вже 2-й день не можу зняти готівку в банкоматі Привату з картки Привату. Плюс до цього сьогодні зайшов у пункт видачі магазину Розетка, намагався розрахуватися за замовлення карткою. Нічого не вийшло. Продавці попросили розрахуватися готівкою та сказали , Що через проблеми з Приватом у них вже другий день немає можливості приймати платежі карткою. Приват, скажіть людям чесно – у вас серйозні проблеми?”, – скаржиться клієнт.
Парадокс в тому, що працівники фінансової установи відповіли на скаргу клієнта лише наступного дня, коли всі системи знову запрацювали в звичайному режимі.
Leave a Comment