Користувачів «Київстар» обурило те, що мобільний оператор неправильно вказав суму за свою послугу, назвавши одну суму за тариф, а фактично знявши іншу.
“Підійшов термін дії сімейного тарифу ТБ. На сайті сума тарифу вказана була 120 грн. Я оплатив, але цим не обійшлося і довелося заплатити 150 грн, при тому, що інтернет і мобільний зв’язок є жахливим. Буду переходити до іншого мобільного оператора”- написав абонент.
Тобто різниця у сплаті за тариф склала 30 гривень на “рівному місці”. При цьому таких користувачів у «Київстар» може бути більше тисячі, тому «повітряний» дохід буде суттєвим.
Ми також оцінимо «маркетинговий хід» компанії, яка змушує передплатників платити більше після того, як їм сказано, що вони будуть платити менше. Додамо, що представники Київстар поки не коментують ситуацію.
Leave a Comment