Клієнти українського банку «Ощадбанк» почали масово скаржитись. Річ у тім, що українці починають втрачати доступ до мобільного додатку «Ощад24» і банківських карток. Це пов’язано з тим, що банк вирішив змінити спосіб авторизації, а це призвело до низки проблем.
Зміни відчули на собі клієнти, що перебувають на окупованих територіях. Авторизація проходить через дзвінок, на який вони не можуть відповісти. Одна з клієнток обурюється, адже раніше для реєстрації вона використовувала код, отриманий через SMS в Viber.
Але банк вирішив змінити спосіб авторизації: тепер для підтвердження запиту необхідно відповісти на дзвінок банку. Проблема полягає в тому, що на тимчасово окупованих територіях відсутній мобільний зв’язок.
“У деяких місцях є тільки роумінг операторів країни-агресорки. Якщо SMS може прийти в роумінгу, то вхідний дзвінок – ні. При цьому Ощадбанк заблокував повідомлення для авторизації у мобільному додатку через Viber. Жодних коментарів оператори не надають, їх не цікавить, що люди не можуть розпоряджатися своїми грошима через такі “нововведення”, – пояснює українка.
Проблема в тому, що українські пенсіонери, які проживають в окупації, продовжують отримувати пенсії на карти Ощадбанку, але розпоряджатися ними вони не можуть. Це змушує громадян погоджуватися на запропоновані російські пенсії, щоби якось вижити, і елементарно мати кошти на продукти.
У коментарі до цього відгуку інша мешканка окупованих територій відповіла, що можна зателефонувати на “гарячу лінію” Ощадбанку, або зайти на сайт банку та повернути послугу авторизації через SMS у Viber.
“Хоч вони й зробили щоб проходила авторизація за дзвінком, але для тих, хто на окупованій території, ще залишилася можливість через гарячу лінію підключити щоб код прийшов на вайбер для реєстрації. Просто зателефонуйте, там навіть через сайт можна, якщо працює інтернет — оператор ідентифікує та підключить ту функцію. Вже так перевіряли, то працює”, – скаржиться клієнтка банку.
Leave a Comment