На жаль, останнім часом випадки шахрайства серед абонентів тільки збільшилась. Це несе за собою певні ризики, адже завдяки мобільним номерам ми маємо доступ до банківських рахунків та інших онлайн-сервісів. Саме така доступність приваблює нечесних до створення нових шахрайських схем.
Найчастіше шахраї використовують саме телефонні дзвінки. А саме: телефонують і мовчать, або «скидають» виклик. Найбільша помилка — зателефонувати з цікавості у відповідь. Адже таким чином шахраї готують «історію викликів» вашого номеру. З цією інформацією будь-який бажаючий зможе відвідати відділення оператора, отримати дублікат SIM-карти та всю вашу особисту інформацію.
Тому, мобільний оператор «Київстар» попередив своїх клієнтів про такі ризики. Задля безпеки особистих даних оператор радить абонентам переходити на контракт..
“Не допомагайте шахраям — не телефонуйте на невідомі номери, якщо зв’язок обірвався… Процедури операторів захищають абонентів від шахрайських дій, але шахраї навчились “виманювати” необхідну інформацію в людей, користуючись їхньою довірою”, – наголошує мобільний оператор.
Річ у тім, що абоненти контрактних тарифів зможуть замінити SIM-карту на нову лише після того, як нададуть паспорт. Оператор також рекомендує створювати складні паролі на входи до інтернет-банкінгу, а також до своїх акаунтів у соцмережах та електронної пошти. Крім того, клієнтам радять періодично оновлювати паролі і в жодному разі не застосовувати один пароль до всіх сервісів. При будь-яких підозрах необхідно телефонувати за номером 466.
Leave a Comment