Клієнти українського ПриватБанку почали скаржитись на те, що фінансова установа без попередження обмежує використання кредитних коштів. Такі ситуації трапляються не вперше, коли банк відмовляється переказувати кредитні кошти або знімати їх. Це трапляється в тому випадку, коли клієнти здійснюють операції з високим ризиком або мають складнощі з боргом.
“Прострочень в мене ніколи не було, кредитна історія – ідеальна”, – каже постраждалий громадян.
Клієнт вказує, що банк обмежив використання не повністю, адже після цього чоловік зміг розрахуватися кредитною картою в магазинах. В Приватбанку повідомили, що в банк постійно слідкує за умовами користування кредитними коштами та за іншими показниками.
“Кредитна історія також враховується, проте це не єдиний і не головний фактор, адже кожен із показників має свою вагу і впливає на кінцеве рішення. При знятті такого обмеження банк надсилає повідомлення”, – відповіли у ПриватБанку.
Leave a Comment