Наприкінці минулого року українці масово скаржились на роботу українських банків. Причиною стали збої в роботі банкоматів, збільшення тарифів та борги за закритим кредитом. Крім того, статистика та рейтинг показала, що тепер улюбленцем українців став інший банк. Тепер monobank не є лідером цього списку.
Найбільше скарг отримав Приватбанк — 90, а Ощадбанку та monobank — по 48. Найактивніше до клієнтів дослухався monobank та Приватбанк. За місяць вони залагодили біля половини претензій своїх клієнтів — 27 та 42 відповідно. Ощадбанк відгукнувся всього на 5 претензій, або лише близько 10% від всіх отриманих.
Загалом, банкіри були не надто чемними зі своїми клієнтами: разом їм вдалося вирішити менше третини питань — 116 претензій. Хоча, тут треба враховувати, що читачі звертаються за допомогою до «Мінфіну» вже після того, як вичерпають інші можливості позасудово врегулювати питання з банком. Тож із нашою допомогою вдається знайти вихід із, здавалося б, уже безнадійних ситуацій.
Leave a Comment