Клієнти ПриватБанку скаржаться на те, що не можуть зняти кошти у банкоматі через відключення електроенергії. Крім того, клієнти обурені, що банк ввів ліміт на зняття готівки. Під час відключень світла банкомати припиняють роботу й кошти людям не видають. Таким чином вони знімаються з рахунку, але залишаються в банкоматі.
«Проводив дві операції зі зняття готівки з картки ПриватБанку. Коли виконував друге зняття, банкомат почав відраховувати готівку, проте відключили світло, і банкомат не видав готівку, повернув лише картку. З рахунку списали 10 000 грн + 100 грн комісії!», — скаржиться клієнт.
Банк пообіцяв вирішити це питання протягом трьох днів після інкасації банкомату. Однак відповідь банк відповів через тиждень з поганими новинами.
«На жаль, факт збою за вашою заявкою не підтверджений. Якщо ви з будь-якої причини не згодні з рішенням, просимо звернутися на лінію 3700 або в чат Допомога онлайн», —стверджує ПриватБанк.
Річ у тім, що при відновленні електрики банкомат помилково може видати гроші наступному клієнту, а інкасація не зможе вирішити це питання.
«Я засовував гроші в термінал, щоб поповнити рахунок, але вимкнули світло!.. Залишив заявку ввечері близько 17-00 годин. після надійшло повідомлення в приват 24 що зважитися протягом доби. Через час продовжено розгляд до 72 годин. На третій день продовжили до 14 діб…», — додав ще один потерпілий клієнт ПриватБанку.
Leave a Comment