Багато українців переймаються тим, що у зв’язку з відключенням світла зникає й мобільний зв’язок. Виходить, що абоненти без причин сплачують послуги мобільних операторів, адже не можуть повноцінно користуватись мобільним зв’язком. Мобільний оператор lifecell поділився з абонентам, що буде з перерахунком вартості послуг за періоди, коли немає зв’язку
У lifecell розповіли, що оператор не буде перераховувати пакети послуг клієнтам не будуть, якщо зв’язок був відсутній з незалежних від мобільного оператора причин.
“У разі, якщо з незалежних від нас причин були пошкоджені базові станції в цьому місті (погодні умови, відключення електрики тощо), можна застосувати гл.4 п.31 “Умови надання послуг” ТОВ “Лайфсел”: Оператор не несе перед споживачем майнової відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань щодо надання телекомунікаційних послуг внаслідок дії непереборної сили (землетрус, повінь, ураган тощо), викрадення чи пошкодження зловмисниками лінійних та станційних споруд або з вини споживача у випадках, передбачених , – відповіли представники lifecell.
Leave a Comment