Xiaomi вирішила зробити свою продукцію привабливішою для потенційних клієнтів, які раніше і не думали про її покупку. Тому у фірмовому інтерфейсі MIUI 14 більше не буде реклами, повідомляє ресурс MyDrivers.
Xiaomi, як Samsung та деякі інші виробники, показує в інтерфейсі своїх пристроїв рекламу, що дозволяє знижувати їхню ціну. На деяких ринках, наприклад, в Індії її більше, особливо на недорогих пристроях. Рекламу можна і вимкнути, але про це знають не всі користувачі. У MIUI 13 виробник спростив процес її відключення, а MIUI 14 може зважитися на кардинальний крок — повну ліквідацію реклами.
Окрім цього, виробник планує значною мірою переглянути свою політику щодо попередньо встановленого софту. З виходом смартфона Xiaomi 12 компанія проробила велику роботу: на ньому кількість встановлених додатків виявилася ще меншою, ніж на iPhone і продукції Samsung — всього сім додатків, включаючи галерею, камеру та телефон.
У MIUI 14 очікуються і не такі значні зміни, наприклад, оновлені програми годин, погоди та календаря. Дебют нового інтерфейсу очікується наприкінці місяця з анонсом нового флагмана Xiaomi 13.
Leave a Comment