Мобільний оператор «Київстар» звернувся до абонентів з важливим повідомленням: з 30 вересня на абонентів можуть чекати перебої у роботі. Це пов’язано оновленням системи послуг, адже оператор продовжує покращувати свою IT-інфраструктуру, запроваджуючи сучасні технології.
Частина змін буде впроваджена завдяки шведській компанії Ericsson. Вона допоможе покращити безпеку системи та додати можливість зручно впроваджувати новий функціонал для кращого обслуговування клієнтів та запуску потрібних сервісів. Зміни будуть проводитись з 30 вересня до 5 жовтня. В цей час в бонентів будуть працювати всі основні послуги зв’язку.
Проте, протягом 30 вересня і 1-2 жовтня можливі тимчасові обмеження в роботі деяких сервісів. Наприклад, заявки на підключення або відключення додаткових послуг та тарифних планів, перехід на інші тарифи, перенесення номера в мережу іншого оператора – МNP, перевірка чи поповнення рахунку та інше. Поповнити рахунок ми рекомендуємо вам до 22:00 30 вересня, адже потім можуть бути збої. Корпоративним клієнтам варто здійснювати оплату до 28 вересня або вже після 5 жовтня. Клієнти передоплати зможуть без проблем поповнити свої рахунки до 30 вересня 22:00.
Leave a Comment