Monobank і «ПриватБанк» змінили персональні рахунки своїх клієнтів. Мільйони українців навіть не здогадуються, що рахунки в їх мобільних додатках вже змінені. Це помітила Галина Русанівська, представниця компанії Нафтогаз. Далі мова піде про особисті рахунки нових клієнтів компанії Нафтогаз.
Як ви знаєте, у банківських додатках monobank та «ПриватБанку» існували рахунки, за якими клієнти могли сплачувати комунальні послуги. Тепер всі номери їхніх персональних рахунків помінялись на нові. Річ у тім, що два місяці тому майже 11 мільйонів абонентів облгазів перевели на обслуговування у Нафтогаз. Але дізнались про це українці лише у червні. Громадян довелось терміново реєструватись у нового постачальника. Клієнти занепокоїлись: що тепер їм робити, якщо вони сплачували за газ за допомогою банківських додатків?
Але банки подбали за своїх клієнтів, оновивши реквізити для розрахунків за газ. Вори замінили старі рахунки на нові. Тепер ви можете не перейматись передачею показань лічильників та оплатою рахунків. Також, представники Нафтогазу додали, що дізнатись рахунок ви можете за допомогою чат-боту компанії, телефону або у Facebook.
Leave a Comment