Нарешті «ПриватБанк» за останній час зробив корисну послугу для своїх клієнтів, а не тільки піднімає курс валюти. Річ у тім, що у мобільному додатку «Приват24» для клієнтів стали доступні дзвінки. Скористатись ними можна в тому випадку, коли клієнти не можуть додзвонитися до контакт-центру по мобільному телефону. Українці тепер можуть звертатися до банку через мобільний додаток Приват24 та інтернет.
Для цього потрібно оновити ваш мобільний додаток «Приват24». Дзвінки через додаток будуть безкоштовними та захищеними логіном та паролем. Вони доступні за наявності Wi-Fi або мобільного інтернету. Послуга стане в нагоді тим, хто не має нашого стільникового зв’язоку. Саме таким чином клієнти будуть на зв’язку з банком за будь-яких умов. У банку наголосили, що ця технологія розроблялась понад двох років.
Зателефонувати в ПриватБанк із Приват24 можна, увійшовши у додаток зі своїм логіном та паролем. Потім потрібно перейти в “Профіль клієнта”, вибрати вкладку “Служба підтримки” та вибрати “Дзвінок через Приват24” (або “Дзвінок на підтримку” для Android). Сервіс зараз працює у тестовому режимі.
Leave a Comment