Клієнт monobank поскаржився, що при знятті коштів із банкомату приватбанк йому гроші не видали, а з картки списали.
Відповідну скаргу він розмістив на порталі Мінфін. Так, за словами клієнта, з картки списали 10 тисяч ще 28 травня 2022 року і досі не можуть повернути гроші на картку.
“При знятті коштів з картки монобанку через банкомат приватбанк, не видав кошти, а списав із картки 10000 грн це було 28 травня 2022 року і до цього числа не може повернути назад на картку, вони кажуть подали запит на приват банк, але він їм нічого не відповів, шкода б 21 століття і камери стоять на кожному банкоматі та інкасатори приїжджають і вважають усі операції, тепер мене годують, що ситуація розглядатиметься 2 місяці та кажуть що можуть не повернути кошти і тоді це вирішувати лише через суд. щоденна бомбардування, зараз кожна копійка на рахунку та, а їм все рівно”, – розповів він.
У відповідь на це в monobank пояснили, що для оскарження через платіжну систему потрібні часи.
“Ми розуміємо, що ситуація неприємна. Справді, на жаль, для оскарження через платіжну систему необхідно час. Зі свого боку ми намагаємося робити все максимально швидко, щоб якнайшвидше допомогти вам із поверненням коштів”, – йдеться у повідомленні.
Leave a Comment