Чому не приходять гроші від міжнародних організацій, та як їх отримати

Багато державних та міжнародних організацій підтримують українців у складні часи. Наприклад, внутрішньо переміщені особи зможуть розраховувати на щомісячну матеріальну допомогу. Проте, не всі про це знають, а деяким допомога поки не прийшла. Ми розповімо вам як перевірити та тлумачити статус заявок.

Зокрема, мова йде про допомогу від ООН, Червоного Хреста, Міжнародної організації з міграції і деяких інших міжнародних організацій. Її зможуть  отримати переселенці, що мають офіційний статус ВПО, громадяни які проживають тимчасово окупованих територіях, деокупованих територіях або в зоні активних воєнних дій. Подати заявку можна на сайті «єДопомоги».

В анкеті необхідно вказати ПІБ, ідентифікаційний код, паспортні дані, дані зі свідоцтва про народження дитини, контактний номер та IBAN (банківський рахунок для виплати допомоги).

Як перевірити статус заявки?

Перевірити статус заявки можна у порталі «єДопомога». Зробити це можна онлайн, обравши функцію «Перевірка статусу заявки». Потім потірбно надати реєстраційний номер облікової картки платника податків, а також контактний номер телефону, який ви вказали в заяві. Після цього натисніть «Перевірити», де зможете отримати інформацію стосовно вашої заявки.

  1. Якщо у порталі вказується, що «Заявка не знайдена», то скоріше за все ви помилились у контактних даних. Навіть якщо ви переплутали номер телефону.
  2. Якщо ви спостерігаєте, що «Ваша заявка в процесі верифікації» — це означає, що ваша заявка вже передана до Єдиної інформаційної системи Мінсоцполітики. Тепер ваші дані перевіряються.
  3. «Ваша заявка успішно верифікована» вказує на те, що ваша інформація вже була перевірена та підтверджена.
  4. Статус «Заявка знаходиться в очікуванні на виплату від міжнародних організацій» говорить про те, що ваша заявка успішно пройшла перевірку та була передана міжнародним організаціям. Вам тільки потірбно трішки почекати, поки виплати надійдуть на картку.
  5. Статус «Ваша заявка не пройшла верифікацію» означає, що вказана інформація не відповідає даним Міністерства соціальної політики. Для вирішення проблеми необіхідно звернутись до органів соціального захисту для актуалізації статусу.
  6. Якщо вам пишуть, що «Ваша заявка містить помилки», то у заявці є помилки і інформація потребує перевірки. Ви зможете виправити дані та надіслати заявку знову.

Facebook Comments
nyaha IT:
Leave a Comment

This website uses cookies.