Клієнт ПриватБанк звинуватив державний банк у “незаконному” урізанні кредитних коштів на картах. Як повідомив він у розділі Відгуки порталу “Мінфін”, причиною блокування в ПриватБанку назвали пропущений платіж за кредитом в іншому банку, інформацію про який було внесено до кредитної історії українця.
“Сьогодні, банком було заблоковано мою картку. При зверненні до банківської установи про надання відповіді, на якій правовій підставі заблоковано картку, відповідь отримала таку: картку заблоковано, тому що ми побачили у вашій кредитній історії, що у вас є пропущений платіж в іншому банку “На вимогу дати мені відповідь, чи порушив я умови договору з ПриватБанком? Відповідь – ні! По мені є рішення суду про стягнення коштів? Ні! Відкриті виконавчі провадження? Ні!”, – розповів він.
Чоловік зазначив, що ПриватБанк заблокував його особисті кошти на карті, а чекати на відповідь “Бюро кредитних історій” він не має наміру, адже його рішення не повинні мати жодних правових наслідків.
“Оскільки у нас правова держава, то тільки рішення державних органів має впливати на рішення про обмеження прав фізичних осіб. Вимагаю розблокувати кошти та вибачитись за заподіяні незручності”, – зазначив він, додавши, що зараз у військовий час багато українців зіткнулися з фінансовими труднощами, а державний банк “викручує руки гірше москальських гнид”.
У банку вибачилися за ситуацію, що склалася, а також роз’яснили, чому було встановлено обмеження.
“На жаль, зараз вам недоступні кредитні кошти. При цьому ви зможете користуватися особистими коштами за відсутності заборгованості. На даному етапі банк проаналізував поточний стан та історію використання картки, і вирішив встановити подібне обмеження. При прийнятті банком рішення про його скасування ви будете додатково повідомлено за SMS”, – зазначив представник ПриватБанку.
Leave a Comment